V kategorii Kategorie
Manažerské kurzy zdarma
Efektivita. Produktivita. Tyto dvě slova často trápí řadu firem, protože její odhalení a nastavení rozhodně není jednoduché. Za mou mnohaletou praxi (více informací v sekci Bio) ...
V kategorii ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ
... vědom, obchodní zástupci lehce sklouznou k lajdáctví, k nešvarům a zároveň klesá jejich efektivita práce. „Nepovažují třeba ani za nutné napřed zavolat, že se staví. Ze schůzky tedy nic není, ale u šéfa ...
V kategorii Služby
...
Naše přednosti
Efektivita
Rychlost a flexibilita
Zkušenosti
Objektivita
Zodpovědnost
REFERENCE
Velice úspěšné projekty interim managementu v našem podání proběhly (či probíhají) ...
V kategorii Kurzy
termín Momentálně nejsou žádné termíny
krutá efektivita
praktické tipy
příklady z praxe
best practices
Řešíte podnikatelské, manažerské nebo prodejní problémy ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Další z tipů na to, jak díky atmosféře ve firmě dosahovat co nejlepší výsledky, zní takto:
Snažte se vytvořit takovou atmosféru, aby se vaši lidé navzájem nebáli otevřenému vyjádření názorů a porovnání ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Pokud chcete, aby se ve vaši firmě dosahovaly co nejlepší výsledky, snažte se o toto: Pozvěte co největší množství zaměstnanců, kteří se společně sejdou a vytvoří, hromadně, plán na další rok. Každý se ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Zaměstnanci jsou plně zodpovědní za spokojenost zákazníků, neboť se s nimi na rozdíl od manažerů setkávají denně. Jedna věc je kvalita produktů či služeb, které Vaše firma nabízí. Ale naprosto zásadní ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Brainstorming. Často používaný pojem... O co se ale vlastně jedná? My v Čechách bychom řekli, že je to vlastně obyčejná debata, při které se přemýšlí, co a jak zlepšit či vyřešit. Takováto debata by měla ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Co to znamená v praxi? V praxi to znamená v podstatě to samé, co odměňovat obchodníky... Každý dobrý obchodník je z části (cca. 30-40%) odměňován fixní částkou a ze 60-70% odměňován na základě provize. ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Co jsou to pevné body? Definujte lidem žádoucí výsledky (produkt), nikoliv metody (činnosti, jak něčeho dosáhnout). Tím vymezíte, co se má udělat a dokdy. Samozřejmě při součastném respektování všech ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Nemáte-li důvěru nebo chybí-li společná představa o žádoucích výsledcích, máte tendenci vést za ruku, neustále kontrolovat a nařizovat. Protože lidem nedůvěřujete, cítíte potřebu je stále kontrolovat. ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Henry Ford řekl, že pokud je nějaké tajemství úspěchu, pak je to schopnost vidět všechno jak ze svého pohledu, tak z pohledu druhého člověka. Vždy buďte maximálně empatickým člověkem. Nedávno jsem jezdil ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Jednou z hlavních příčin fenomenálních spěchů Andrewa Carnegieho bylo to, že své zaměstnance chválil na veřejnosti i v soukromí. Upřímné ocenění patřilo k tajemstvím úspěchů Johna D. Rockefellera při ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Považujte schopnost nadchnout lidi za jednu ze svých největších předností...
Pamatujte, že JEDINĚ OCENĚNÍM A POVZBUZENÍM DOSTANETE Z LIDÍ TO NEJLEPŠÍ, CO V SOBĚ MAJÍ. Na druhé straně nic jiného tak nezabíjí ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
PORADA MUSÍ PROBÍHAT VŽDY V PRAVIDELNÝ ČAS, NA PRAVIDELNÉM MÍSTĚ. TO JE ZÁKLADNÍ PŘEDPOKLAD. POKUD JE PORADA DELŠÍ, VŽDY SE NEJPOZDĚJI PO 75TI MINUTÝCH UDĚLÁ PŘESTÁVKA NA 10 MIN.
PRŮBĚH PORADY:
úvod ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Být v intenzivním komunikačním kontaktu s lidmi znamená být uprostřed dění. Denní přímý kontakt (tzn. rozhovor přímý či přes telefon) s klíčovými lidmi je moje povinnost (ať už jsou to moji blízcí v rodině, ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Jedním z nejdůležitějších pravidel dobrého vedoucího je: nikdy se nevrhat novým strategickým směrem na základě jedné možnosti, bez ohledu na to, jak jedinečná a slibná se zdá. Příležitosti přicházejí a ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Manažeři by měli minimálně 4x do roka rozdat svým lidem „dotazník zpětné vazby“, aby tam zaměstnanci uvedli své názory na firmu, na svou práci, co se jim líbí, co se jim nelíbí, připomínky, nesouhlasy, ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Týdenní porady sou jedním z nejefektivnějších a nejúčinnějších nástrojů, jak dlouhodobě, malými krůčky, zvyšovat efektivitu a produktivitu práce svých lidí. Porady by měly být zaměřené na prezentování ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Každý ve firmě, počínaje šéfem, by měl být zaměřený na cíl (na výsledek práce), ne na činnost. Pokud člověk chce, najde způsob. Pokud nechce, hledá důvod jak něco nepůjde. Přitom energie vydávaná na hledání ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
... ve své práci, by se měl starat o lidi kolem sebe. Celková efektivita jeho působnosti v čase výrazně stoupne. A je v podstatě jedno, děláte-li obchodníka, sekretářku, učitelku či dělníka. Následujte tuto ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Nechtějte od lidí loajalitu a důvěru, když jim sami nedáváte loajalitu a důvěru.
Ocelový a průmyslový magnát, milionář přelomu 19. a 20. století, Andrea Carnegie, si uvědomoval jednu velkou pravdu a ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Únava versus vyčerpání. Kdo tvrdě pracuje, bývá na konci dne unavený. To je normální fakt, a neměli bychom sami sebe považovat za roboty, kteří jsou schopni stálého provozu. Na normální, zdravou únavu ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Pokud něco nefunguje, je třeba to změnit. Mnoho obchodníků jde znovu a znovu na schůzku, znovu a znovu mají na konci měsíce chabé výsledky, a přesto dělají stále totéž stále stejným způsobem. Jsou jako ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Dělník ví, co pro svou práci použít
Dělník ví, co pro svou práci použít a hlavně – jak to použít. Kladivo, lopatu, vrtačku. Jaké jsou Vaše nástroje, pro Vaši práci a pro dosažení jejich cílů? Napište ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Co od Vás očekává zákazník?
Pokud myslíte víc na peníze, než na své zákazníky či potenciální klienty, těžko uspějete. Zákazníky máte, i když nejste zrovna prodejcem. Ve firmě je mnoho zákazníků – tzv. ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Zkuste si na 3 měsíce denně zaznamenávat na začátku dne své denní priority
Mnoho lidí dělá věci naléhavé, které však v konečném důsledku nejsou důležité pro žádoucí výsledky => proto si každý den stanovte ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Obchodník, který nemá výsledky, by si měl přečíst několik knih od lidí, kteří výsledky v prodeji mají
To neznamená vrátit se do školních lavic, ale být praktik – obchodník, který nemá výsledky, by si ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Obchod se sám neudělá – je třeba ho aktivně utvářet
Mnoho schopných jednotlivců, obchodníků, ale i vnitro-firemních oddělení a firem skončí bez výsledků (nebo s chabými výsledky) jen proto, že nejsou ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Jaký je cíl mé práce?
Pracovat bez jasně určeného cíle je jako plout na lodi uprostřed oceánu a nevědět do kterého přístavu. Jako loď nemůže bez kompasu a jasně definovaného cíle doplout do přístavu, ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
V dnešní době je ve všech pádech skloňováno slovo úspěch. Často si lidé pod tímto pojmem představí bohatství, peníze, postavení, vliv, popularitu. Jenže, při bližším pohledu... Jsou takto "úspěšní" lidé ...
V kategorii Efektivita práce | Produktivita práce
Mít silný účel, smysl práce, je jako mít v zásobě stále dostatek benzínu do motoru
Většina lidí pracuje pro peníze a to je důvod, proč nakonec nemají dobré výsledky, ale jen průměrné. Proč děláte svou ...
V kategorii Služby
... procesů uvnitř vaší firmy
analýza zásob a analýza skladového hospodaření a následná realizace doporučených opatření
dodavatelsko-odběratelské vztahy
osobní efektivita každého ze zaměstnanců
komunikační ...