PORADA MUSÍ PROBÍHAT VŽDY V PRAVIDELNÝ ČAS, NA PRAVIDELNÉM MÍSTĚ. TO JE ZÁKLADNÍ PŘEDPOKLAD. POKUD JE PORADA DELŠÍ, VŽDY SE NEJPOZDĚJI PO 75TI MINUTÝCH UDĚLÁ PŘESTÁVKA NA 10 MIN.
PRŮBĚH PORADY:
- úvod
- každý pracovník sám za sebe prezentuje své TÝDENNÍ výsledky – každý pracovník cca.2-3 minuty (tzn. např. obchodník řekne svůj obrat, řekne, co se mu podařilo, co se mu nepodařilo a proč)
- každý pracovník sám za sebe prezentuje plán/priority na příští TÝDEN – 2-3 minuty na pracovníka
- vedení firmy prezentuje výsledky firmy za uplynulý TÝDEN (jinou periodu) (cca.5-10minut) + vyhodnocení...
- provozní věci k projednání, kontrola splnění úkolů z minulé porady
- návrhy na zlepšení
- stanovení úkolů, KDO, CO bude mít na starosti, DO KDY (úkoly se zapisují do excel tabulky „Úkoly z porady“)
- závěr
Základní zásady porady:
- program porady má jasnou strukturu – viz body č.1-č.8
- každý člen porady má dohromady cca. 5 minut na prezentaci výsledků a plánů
- provozní záležitosti, které se týkají jen dvou členů porady, se neřeší na poradě
- účast povinná
- jasnost, stručnost, věcnost
- vyžaduje-li nějaká věc širší diskuzi (brainstorming), tak se domluvíme na setkání zvlášť (nemůžeme na měsíční poradě řešit jednu věc 30 minut)
- z porady dělá asistentka „Zápis z porady“ a do excel tabulky zapíše všechny úkoly z porad – co, kdo, dokdy udělá. Tuto tabulku Vám rádi zašleme jako šablonu – stačí si napsat na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Facebook Social Comments