fbpx

nove logo2

PORADA MUSÍ PROBÍHAT VŽDY V PRAVIDELNÝ ČAS, NA PRAVIDELNÉM MÍSTĚ. TO JE ZÁKLADNÍ PŘEDPOKLAD. POKUD JE PORADA DELŠÍ, VŽDY SE NEJPOZDĚJI PO 75TI MINUTÝCH UDĚLÁ PŘESTÁVKA NA 10 MIN.

PRŮBĚH PORADY:

  1. úvodporada
  2. každý pracovník sám za sebe prezentuje své TÝDENNÍ výsledky – každý pracovník cca.2-3 minuty (tzn. např. obchodník řekne svůj obrat, řekne, co se mu podařilo, co se mu nepodařilo a proč)
  3. každý pracovník sám za sebe prezentuje plán/priority na příští TÝDEN – 2-3 minuty na pracovníka
  4. vedení firmy prezentuje výsledky firmy za uplynulý TÝDEN (jinou periodu) (cca.5-10minut) + vyhodnocení...
  5. provozní věci k projednání, kontrola splnění úkolů z minulé porady
  6. návrhy na zlepšení
  7. stanovení úkolů, KDO, CO bude mít na starosti, DO KDY (úkoly se zapisují do excel tabulky „Úkoly z porady“)
  8. závěr

Základní zásady porady:

  • program porady má jasnou strukturu – viz body č.1-č.8
  • každý člen porady má dohromady cca. 5 minut na prezentaci výsledků a plánů
  • provozní záležitosti, které se týkají jen dvou členů porady, se neřeší na poradě
  • účast povinná
  • jasnost, stručnost, věcnost
  • vyžaduje-li nějaká věc širší diskuzi (brainstorming), tak se domluvíme na setkání zvlášť (nemůžeme na měsíční poradě řešit jednu věc 30 minut)
  • z porady dělá asistentka „Zápis z porady“ a do excel tabulky zapíše všechny úkoly z porad – co, kdo, dokdy udělá. Tuto tabulku Vám rádi zašleme jako šablonu – stačí si napsat na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem