To znamená především s nimi intenzivně komunikovat, o tom, co mají hotové, co se jim povedlo, co mají v plánu na dnešek, na tento týden... Dále je oceňovat upřímně, oceňovat je za dosažené výsledky, pozitivně je povzbuzovat, že zvládnou všechny překážky, ukázat jim, jak můžou věci zvládat lépe a snadněji, být jim dobrým přítelem, tzn. především jim pozorně a pečlivě naslouchat, tahat z nich všechny nesouhlasy, tzn. ptát se jich, co se jim líbí, co se jim nelíbí, co by si přáli dál, co by si přáli změnit apod.
Šéf je od toho, aby ho jeho podřízený „cítil“, šéf má sloužit lidem. Úplnou podstatou šéfa je pak přivést lidi k požadovaným výsledkům. Toto je měřítko kvality pro šéfa: „Dovedl své lidi k výsledkům, je za nimi vidět kus poctivé práce a výsledky?“
Stejně tak každý další člověk, který chce být efektivní ve své práci, by se měl starat o lidi kolem sebe. Celková efektivita jeho působnosti v čase výrazně stoupne. A je v podstatě jedno, děláte-li obchodníka, sekretářku, učitelku či dělníka. Následujte tuto radu, starejte se o lidi kolem sebe, a za půl rok, rok vytrvalé péče o druhé... uvidíte výsledky!!!