Co od Vás očekává zákazník?
Pokud myslíte víc na peníze, než na své zákazníky či potenciální klienty, těžko uspějete. Zákazníky máte, i když nejste zrovna prodejcem. Ve firmě je mnoho zákazníků – tzv. vnitro-firemních zákazníků. Co od Vás očekává člověk, jež od Vás přebírá výsledek Vaši práci?
Co očekává, sepište si to! Jaký hmotný výsledek, jaký nehmotný výsledek Vaši práce očekává? Je více lidí (pracovních pozic), jimž předáváte svůj díl práce? Napište si očekávání Vašich vnitro-firemních zákazníků, pro každého člověka zvlášť. Pokud je Vašim zákazníkem člověk (lidé) zvenčí firmy, je tato otázka dvojnásob důležitá: Co od vás očekává váš zákazník? Napište si to, případně to zjistěte přímo od něho – a pak to dělejte!