Často kladené otázky
Máte-li jakýkoli dotaz ohledně případné spolupráce, neváhejte nás kontaktovat. Níže uvádíme zároveň nejčastější dotazy našich zákazníků.
Pro koho jsou služby Vaší firmy vhodné?
- majitele, kteří jsou odhodlaní doopravdy pracovat na své firmě, jsou rozhodnuti tomu věnovat čas i peníze
- majitele, kteří chtějí zvýšit zisky svých firem
- majitele, kteří chtějí zlepšit komunikaci a motivaci lidí uvnitř firmy
- majitele, kteří chtějí zlepšit marketing své firmy
- majitele, kteří chtějí zefektivnit systém fungování své firmy
- majitele, kteří chtějí prosperující firmu
- majitele, kterým klesají tržby, odbyt, a chtějí firmu postavit zpět na nohy
- malé a střední firmy, jejichž počet zaměstnanců je v rozmezí 10 - 300lidí, obrat v rozmezí min. 10mil. Kč – max. 500mil. Kč
V čem je hlavní rozdíl mezi Vaší firmou a konkurencí?
- v získávání nových zákazníků, tzn. ve zvyšování tržeb
- v rozvoji Vašich lidí (školíme obchodní dovednosti, manažerské dovednosti, komunikační dovednosti atd.)
- v zefektivnění provozu Vaší firmy
- v účelném hospodaření, tzn. ve zlepšení finančního zdraví Vaší firmy
- v marketingové údernosti Vaší firmy
- a v dalších oblastech, které se týkají individuálních potřeb Vaší firmy
Kde či jak jste získali všechny vaše znalosti, zkušenosti, know-how?
- praxí v terénu
- odborným vzděláním
- intenzivním samostudiem
- pokusy a omyly za dobu naší praxe
Jaké jste realizovali projekty?
reference, včetně výsledků z realizovaných projektů a kontakty, kde si naše informace můžete ověřit, Vám rádi předložíme na osobní schůzce (máme za to, že se jedná o důvěrné obchodní informace, které není vhodné volně zveřejňovat na internetu)
V jakých oborech máte zkušenosti?
Zkušenosti máme v těchto oborech: Výčtem uvádíme odvětví, ve kterých jsme klientům pomáhali:
- dovoz a distribuce potravin
- realitní služby
- velkoobchod stavební chemie
- pracovní a personální agentura
- velkoobchod papírenským a kancelářským sortimentem
- velkoobchod a maloobchod klimatizací
- stavebně-realizační společnost
- maloobchod, síť 70ti prodejen se značkovým zbožím - obuv, textil
- firma poskytující manažerské a obchodní semináře, konference
- hobby market
- obchod s agroprodukty
- maloobchod a e-shop s chovatelskými potřebami a výživou
- realizační a obchodní společnost v oblasti gastro, koupelnových doplňků, zábradlí apod.
Koho/čeho se týká vstupní analýza? Jak probíhá?
- týká se majitele firmy a klíčových pracovníků Vaší firmy
- týká se základních oblastí podniku: management, prodej, marketing firmy, personalistika, provoz, výroba a další specifické oblasti na Vaše přání
- probíhá formou řízených rozhovorů a pozorování
Nenašli jste odpověď na otázku, která vás zajímá?
Nestyďte se zeptat, rád odpovím!
Facebook Social Comments