V médiích
- Kategorie: V médiích
- Kategorie: V médiích
Jiří Rostecký z Mladého Podnikatele.cz si mě již dvakrát pozval do svého studia. Tak jsem se rozpovídal.
- Kategorie: V médiích
Správná personální rozhodnutí jsou jako cesta autobusem. S těmi, kdo sedí na správnných místech, se prostě jede líp. Přečtěte si článek z časopisu Moderní řízení 02/2018.
Nabízíme: personální audit.
- Kategorie: V médiích
Jaká je v segmentu malých a středních firem souvislost „trojúhelníku“ mezi lidmi, firemní kulturou a výkonností firmy?
- Kategorie: V médiích
Interim management je hojně skloňovaný termín v rámci nastupující a čím dál více rozšířené gig economy. Ne však každý personalista ví, jak na interim management ve své firmě tak, aby to bylo co nejefektivnější. O výzvách dnešního interim manažera jsme si povídali s Jiřím Jemelkou, výkonným ředitelem J.I.P. pro firmy.
- Kategorie: V médiích
Na webu efektivnepodnikat.cz vyšel nový článek, tentokrát na téma dobré pověsti v byznysu.
Stále více podnikatelů si uvědomuje, jak je důležité podnikat korektně, seriózně, dlouhodobě a jak je v byznysu důležité jméno, pověst.
- Kategorie: V médiích
Na webu MontyRich.cz vyšel nový článek na téma "firemní kultury".
Nepodceňujte atmosféru na pracovišti a firemní kulturu ve své firmě. Nespokojení zaměstnanci a jejich vysoká fluktuace v kombinaci s nedostatkem pracovníků na trhu práce můžou mít pro vaše podnikání fatální následky.
- Kategorie: V médiích
STARTING UP 2017/1
KOLIK PODNIKATELŮ I ŽIVNOSTNÍKŮ SE OPRAVDU NAPLNO VĚNUJE AKTIVNÍMU NEBO-LI VĚDECKÉMU OBCHODU.
Co je to aktivní nebo-li vědecký obchod? To je obchod, ve kterém se zkrátka neustále intenzivně tvoří na rozvoji a možnostech, testuje se, hledá se vztahová souvislost mezi příčinou a důsledkem.
- Kategorie: V médiích
S koncem starého a začátkem nového roku se spousta lidí pouští do bilancování toho, co uplynulý rok přinesl, a do předsevzetí, co budou v tom dalším roce dělat jinak. Já ale na novoroční předsevzetí nevěřím - proč? Dočtete se v rozhovoru.
- Kategorie: V médiích
Založení úspěšného podniku není nic jednoduchého. Až 80 % firem skončí s podnikáním již v prvním roce, během následujících pěti let pak zkrachuje většina těch, které překonají krizový první rok. Úspěšné jsou tak zhruba jen čtyři firmy ze sta. V tomto článku vám přinášíme souhrn toho nejdůležitějšího, na co si je třeba při rozjíždění podniku dát pozor.
- Kategorie: V médiích
Klíčem k úspěchu v podnikání jsou lidé, kterými se obklopíme. Jak ale najít a získat ty pravé a sestavit z nich super tým, který vynese firmu k výšinám?
- Kategorie: V médiích
ROZHOVOR V ČASOPISE STARTING UP
ANEB ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ ZAČÍNÁ „POVOLÁNÍM“ – VNÍMÁTE SVOU BYZNYS CESTU JAKO POSLÁNÍ?
Představujeme vám novou rubriku „Start business!!!“, ve které najdete pravidelný seriál tipů a rad, které se budou zaměřovat na pomoc začínajícím podnikatelům a start-upistům. Na své si v této rubrice přijdou také ti, kteří jsou prozatím v byznyse krátce a hledají impulsy a návody, jak své podnikání úspěšně rozvíjet a zlepšovat.
- Kategorie: V médiích
ROZHOVOR V ČASOPISE MONTYRICH
Svou práci „oživovače firem“ Jiří Jemelka někdy přirovnává k misi agenta 007. „Vysadí vás v cizím prostředí a vy se musíte rychle zorientovat, zjistit, kde je problém a najít pro něj řešení,“ vysvětluje. Cíl mise je jasný – zlepšit fungování fi rmy a její výsledky. A ve většině případů je mise úspěšná.
- Kategorie: V médiích
SEKCE "JAK NA VÝSLEDKY"
„NERADÍME, PŘINÁŠÍME VÝSLEDKY,“
říká v následujícím rozhovoru výkonný ředitel poradenské společnosti JIP pro firmy s.r.o. Ing. Bc. Jiří Jemelka, MBA. Stojí za ním a jeho týmem víc než stovka spokojených klientů, tucet let zkušeností, větší než sedmdesátiprocentní úspěšnost a stovky milionů korun ve zvýšených tržbách.
- Kategorie: V médiích
POVOLÁNÍ OŽIVOVAČ
MAJÍ FIRMU NA TO, ABY NASTARTOVALI VÁŠ BYZNYS.
Jiří Jemelka má na startování firem vlastní podnik. Podle něj je mise manažerů, kteří přicházejí restartovat firmy, podobná úkolům tajných agentů. Musejí se rychle zorientovat a najít řešení v nelehké situaci. Nabízíme restrukturalizaci podniku.
- Kategorie: V médiích
ROZHOVOR V ČASOPISE STARTING UP
DO HLUBIN PODNIKÁNÍ S JIŘÍM JEMELKOU...
Když jsem požádala Jiřího Jemelku, člověka, který se dlouhá léta zabývá poradenstvím pro podnikatele a firmy, o rozhovor, netušila jsem, s jakou zaníceností pro věc se setkám a že jeden rozhovor vydá na celé téma e-magu.
- Kategorie: V médiích
rozhovor v časopise CzechIndustry
AŤ JE KAŽDÝ ŠŤASTNÝ NA SVŮJ ZPŮSOB A PŘEJI VŠEM, KDO SE PUSTILI ČI PUSTÍ CESTOU IOT A INDUSTRY 4.0, AŤ JSOU „HAPPY“
- Kategorie: V médiích
ROZHOVOR V DENÍKU
USPĚJE SPÍŠ PODNIKAVÝ ČLOVĚK NEŽ AUTOR SKVĚLÉHO NÁPADU
Hodně lidí přešlapuje nad nápadem začít podnikat a neví, kudy se vydat. Jiní už zase svůj byznys rozjeli, chtěli by se ale zlepšovat. O tom i proměně společnosti a společenské odpovědnosti firem mluví v rozhovoru Jiří Jemelka.
- Kategorie: V médiích
EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA
NENECHTE SI DLUŽNÍKY PŘERŮST PŘES HLAVU
Drtivá většina tuzemských firem za svůj produkt či poskytnutí služby někdy nedostala včas a řádně zaplaceno. V nejhorších případech neúnosný objem dlužných částek, byť jen od jednoho odběratele, zcela paralyzuje chod celého podniku, dojde k úbytku cash-flow, platové neschopnosti a nezřídka i ke krachu.
- Kategorie: V médiích
EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA
KONSTRUKTIVNÍ KRITIKA FIRMU POSOUVÁ
Kdo z nás má rád kritiku? Slyšet od někoho, že děláme něco špatně, či peprněji: "Šéfe, tohle je úplná hloupost", dokáže s nadhledem a bez negativní odezvy zvládat vskutku jen "osvícený šéf". V praxi to ve firmách vypadá často tak, že si vedení firmy vyloženě jde vstříc pro falešné pochlebování a neúpřímnou pochvalu.
- Kategorie: V médiích
EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA
GENERAČNÍ OBMĚNA ČASTO SCHÁZÍ
V České republice je čtyřicet procent firem rodinných. Každá třetí ovšem nepřežije více než jednu generaci.Tím spíš jedná-li se o menší a střední firmy.
- Kategorie: V médiích
EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA
NEODKLÁDEJTE SVÉ ÚKOLY!
Prokrastinace je moderní. Tedy alespoň coby pojem. Skoro mi přijde, že se z ní stala jakási módní vlna a kdo alespoň trošku neodkládá své úkoly a povinnosti, jako by nebyl „in“. Mně osobně přijde prokrastinace neskutečně zhoubná.
- Kategorie: V médiích
EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA
ROZHÝBEJTE SVÉ PODNIKÁNÍ ÚČINNOU FIREMNÍ STRATEGIÍ
České malé a střední podniky se podle posledních průzkumů potýkají s tvorbou firemních strategií. Ty jsou buď nekvalitně připravené, krátkodobé nebo zcela chybí.
- Kategorie: V médiích
EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA
KDYŽ VE FIRMÁCH ZAČNE HOŘET...
Nedávno jsem navštívil při jedné obchodní příležitosti Hasičský záchranný sbor Olomouckého kraje. Kromě hlubokého obdivu k práci tamních záchranářů jsem si z návštěvy odnesl myšlenkovou reflexi nad tím, jak je to vlastně s „ohněm“ ve firmách.
- Kategorie: V médiích
EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA
NEJVYŠŠÍ ŠÉF MUSÍ ŠÉFOVAT
Tvrdím a vždycky budu tvrdit, že chcete-li rychle zvýšit výkon firmy, zbavte v prvé řadě ředitele firmy pokud možno všech automatických a operativních prací.
- Kategorie: V médiích
EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA
HOME OFFICE TRENDU SE ČASEM NEUBRÁNÍME
V Nizozemí budou mít někteří zaměstnanci právní nárok na práci z domova. V Česku poptávka po flexibilní pracovní době a možnostech takzvaného home office sílí. Není divu.
- Kategorie: V médiích
EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA
IDEÁLNÍ POČET VLASTNÍKŮ FIRMY JE LICHÉ ČÍSLO
A tři je moc! Aneb jak životně důležité pro firmu je, aby v denním provozu měl podnik pouze jednoho vrcholového šéfa… Setkávám se velmi často z dost bezvýchodnou situací ve firmách v momentě, kdy narazím na dva majitele s rovnoměrným podílem vlastnických práv na firmě.
- Kategorie: V médiích
PRO MANAŽERY S JIŘÍM JEMELKOU:
Znamená revitalizace podniku jeho blížící se konec či hlubší problémy nejen ve finančním zdraví firmy? Jako ortel zkázy vnímá tento proces mnoho českých podnikatelů a manažerů.
- Kategorie: V médiích
EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA
CESTY PÝCHY, ANEB CESTA POKORY?
Existují bezesporu úspěšní lidé, stejně jako existují lidé neúspěšní. Stejně tak platí, jak jsem nedávno slyšel, že člověk má zcela určitě jinou výchozí pozici, pokud se narodí jako „dědička podílu hotelového impéria Hilton“ nebo se narodí jako čtrnácté dítě v pořadí rodině v Bangladéši
- Kategorie: V médiích
EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA
JAK DŮLEŽITÁ JE V BYZNYSE KONCOVKA?
Nezřídka se stává, že ve firmách platí zvláštní opatření. Nedávno jsem nad jedním takovým zase musel kroutit hlavou. Obchodníci nejmenované firmy mají „stop stav“ na počet návštěv u jednoho potenciálního klienta.
Strana 1 z 2
- 1
- 2