fbpx

nove logo2

Pokud něco nefunguje, je třeba to změnit. Mnoho obchodníků jde znovu a znovu na schůzku, znovu a znovu mají na konci měsíce chabé výsledky, a přesto dělají stále totéž stále stejným způsobem. Jsou jako mouchy, které chtějí vyletět z pokoje, ale stále znovu narážejí na sklo okna, dokud se k smrti neumoří. Hledejte způsoby, jak dělat svou práci jinak, abyste dosáhli lepších výsledků.

Testujte. Zkoušejte nové věci. Co byste měli změnit? Jak by se dalo dělat jinak to, co děláte dnes? Jak by se dala změnit Vaše prodejní prezentace, jak by se dal změnit průběh obchodní schůzky? Jak by se dali upravit e-maily, telefonáty? Každý pracovník na svém pracovním místě musí být sám šplhá nahorusobě takovým malým „vývojovým oddělením“, které neustále inovuje, zkouší, porovnává výsledky a zavádí to, co přináší lepší výsledky. A pokud nefunguje to, co jste zkusili jinak?

Nezoufejte. To není čas říkat: „Já jsem to věděl, je to zbytečné.“ Edison, než vynalezl žárovku, vyzkoušel přes 10.000 způsobů, s cílem nalézt řešení, aby žárovka nakonec svítila.

Historie ukazuje desetitisíce lidí, kteří díky neúnavnému hledání dosáhli toho, co chtěli. Buďte vývojovými pracovníky svého vlastního pracovního místa, hledejte způsob, jak dosáhnout výsledků.

Pamatujte, že klíčem k úspěchu je pokus. Ne jeden pokus, ale tisíckrát opakovaný pokus. Pokus, který prošel tisíckrát "křížovým výslechem".

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem