Dalším klíčem k úspěšné reklamní kampani je znalost cíle, resp. účelu reklamy.
Než vytvoříte účinný reklamní plán, je třeba si jasně určit, co je cílem reklamy. Hlavním cílem by mělo být prodat daný výrobek, což je každému zřejmé. Nicméně důležité jsou atributy jako je jasné vyzdvyžení výhod produktu a jeho kvality. Můžete tak učinit několika způsoby. Např. tím, že necháte zákazníky váš produkt si vyzkoušet, můžete udělat konfrontačním způsobem srovnání vašeho produktu s konkurenčním.
Mezi další, dílčí cíle reklamy může patřit:
- zvýšení popularity
- změna vnímání produktu
- snaha najít nové zákazníky
- zvýšit křivku prodeje apod.
V momentě, kdy máte jasně definovaný cíl reklamy, je mnohem snažší najít fungující cesty k jejímu naplnění.
1. klíč - jaký je váš produkt?
3. klíč - jaká je vaše cílová skupina?
5. klíč - jaký je váš reklamní rozpočet?