Reklama slibuje uspokojení. Buďte si tohoto faktu vědomi a zohledněte jej...
Každý člověk, pokud už si něco (cokoliv) kupuje, má vždy určitý motiv, proč tak činí. Proto se také reklama musí zaměřit na tento motiv. Úkolem marketingového pracovníka je v takové chvíli najít skutečně tu správnou motivaci - takovou motivaci je pak třeba zohlednit v reklamě. Tato motivace pak Váš produkt/službu prodá.
Všichni známe výrok z reklamy: "Dej si pauzu, dej si Kit Kat." To je přesně ten typ reklamy (pro naše potřeby je to příklad), jež se trefila do černého. Lidé si spojují čokoládovou sušenku s chvílí oddechu, chtějí si prostě něco vychutnat a být přitom v klidu.
Zkuste se zamyslet, co jedinečného zákazníkům řeší Vaše výrobky či služby a zohledněte to při přípravě Vaší reklamy.
1. klíč - jaký je váš produkt?
3. klíč - jaká je vaše cílová skupina?
4. klíč - co je cílem vaší reklamy?
5. klíč - jaký je váš reklamní rozpočet?