fbpx

nove logo2

Než se pustíte do přesné formulace reklamní strategie, čeká Vás zodpovězení klíčové otázky, která se na první pohled zdá bezpředmětná, ale přesné a detailní zodpovězení je jedním z hlavních klíčů k úspěchu Vaší reklamní aktivity.

Koho oslovujete? Uvědomte si, že každá kategorie Vašich zákazníků má své zcela jednoznačné a poznatelné zvyklosti a preference. Typický dospívající člověk má např. sklon k vykonávání několika činností najednou, chce být nezávislý, svobodný.

Cílovou skupinu můžete definovat minimálně do 12 kategorií:

  • podle věku
  • podle pohlaví
  • podle ročního příjmu
  • podle vzdělání
  • podle členů v domácnosti
  • podle stavu
  • podle zaměstnání
  • podle bydliště
  • podle nakupovacích zvyků (nař. impulzivní, módní atd.)
  • podle chování (např. vrtkavé, rozvážné...)
  • podle motivace (viz. Maslowova pyramida potřeb)

Přesným definováním cílové skupiny pro daný produkt (segment) lépe pochopíte toho, koho chcete reklamou oslovit. Reklama se tak stává účinnější.

1. klíč - jaký je váš produkt?

2. klíč - co slibujete?

4. klíč - co je cílem vaší reklamy?

5. klíč - jaký je váš reklamní rozpočet?

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem