V médiích
- Kategorie: V médiích
EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA
BYZNYSMENI NA HRANĚ KOLAPSU
Čím to je, že stále tolik podnikatelů a manažerů osciluje na hraně zhroucení? Přetížení, stres, neuróza, všudypřítomný pocit, že stále něco nestíhají.
- Kategorie: V médiích
PRO MANAŽERY S JIŘÍM JEMELKOU:
Stravenky, telefony, auta a jiné benefity. Mladí obchodníci na ně už moc neslyší. Zajímají je jiné motivační faktory. Jaké?
- Kategorie: V médiích
EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA
DOBŘÍ LÍDŘI SE NEOMRZÍ
Tak nám zase skončil další rok. Pro mnohé z nás nastala mimo jiné doba zúčtování: osobního, firemního i toho účetního. Je to doba bilancování a přemýšlení – co a jak dál v roce novém.
- Kategorie: V médiích
EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA
JAKÁ JE AKCESCHOPNOST MANAGEMENTU?
Dívám se na to, jak evropské vlády, včetně té české, řeší aktuální dění nejen v Evropě. Při tomto pozorování si nemůžu nepoložit otázku, jak je to vlastně na mikroúrovni, v rámci manažerské praxe jednotlivých podniků.
- Kategorie: V médiích
EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA
LÁMETE SI HLAVU S MOTIVACÍ?
Jestli existuje nějaký motivátor, který zaručeně funguje vždy, všude a za každých okolností, pak je to princip leadershipu. Nebo-li motivace „zvnějšku“ stojí a padá s dobrým lídrem.
- Kategorie: V médiích
EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA
KRÁTKODOBÉ VÝSLEDKY VS. DLOUHODOBÁ PROSPERITA
Je vcelku logické, že vedení firem klade důraz na krátkodobé výsledky. Kdo by se ostatně chtěl dívat na to, jak jeho firma strádá či je v záporných číslech. Přesto zkušenost ukazuje, že každá investice vede krátkodobě k jakýmsi dílčím ztrátám (času, peněz, energie), než přinese ve správný čas své ovoce.
- Kategorie: V médiích
EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA
PO PŮSTU RŮST
Ekonomika je na silném, žekl bych až přehnaně dynamicky se rozvíjejícím vzestupu. Zvyšuje se důvěra firem v investice, ve strategický rozvoj, investuje se do reklamy a marketingu, byť ještě vládne jakási obezřetnost, která v mnoha ohledech před rokem 2008 firmám chyběla...
- Kategorie: V médiích
EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA
HON NA LIDI ZAČAL
V současné době nenajdete prakticky jediné odvětví či firmu, jež by neměly problém s náborem nových pracovníků. Nejen kvůli oživení ekonomiky, ale také díky předvánočnímu vrcholu sezony se v mnoha případech na firmy doslova valí jedna objednávka za druhou.
- Kategorie: V médiích
EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA
CO POTŘEBUJE VAŠE FIRMA
Pokud je firma řízena managementem, který ctí způsob „řádného hospodáře“, právě v této chvíli vrcholí formulování strategiena další rok.
- Kategorie: V médiích
EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA
JAKÉ SI DÁVÁTE PŘEDSEVZETÍ?
(aneb Jedna věc, kterou bych doporučil nejen podnikatelům) Jedno veřejné „tajemství“ hovoří o tom, že pouhá 3%lidí z populace si dává zcela konkrétní, reálné a jasně termínované cíle.
Strana 2 z 2
- 1
- 2