V podniku vládne rivalita mezi odděleními... Jednotlivá oddělení v podniku nejsou soupeři, ale partneři, kteří mají společným úsilím dosahovat cílů. Je povinností manažera, aby udělal vše, co je v jeho silách pro podporu spolupráce jednotlivých oddělení. V praxi jsme však svědky často toho, že manažer pro vzájemnou spolupráci a podporu komunikace jednotlivých oddělení mnoho nedělá. To je velká chyba.
Pokračujte na další chyby manažerů:
- DOMNĚNKA, ŽE NÁZEV POZICE / AUTORITA JE ŘÍZENÍ SAMO
- CHYBA NEUČIT SE OD SVÝCH ZAMĚSTNANCŮ / PODŘÍZENÝCH
- KLAMNÝ NÁZOR, ŽE VELIKOST PODNIKU JE DŮLEŽITĚJŠÍ NEŽ JEHO VÝSLEDKY
- SPOLÉHÁM SE NA DOMĚNKY, NE NA FAKTA
- POCHYBNOST NAD VLASTNÍ POZICÍ ŘEDITELE
- MYLNÁ DOMNĚNKA, ŽE NÍZKÉ MZDY PŘINESOU ÚSPORY
- ZÁKLADNÍ CHYBA POŘIZOVAT NOVÝ MAJETEK, KDYŽ...
Facebook Social Comments