fbpx

nove logo2

Zvyšte efektivně prodej ve Vaší firmě

  1. Navýšení počtu nových klientů
  2. Zvýšení objemu nákupů klientů
  3. Zvýšení počtu nákupů klientů za rok

Postupně se zaměříme na min. 10% zvýšení v každé z oblastí3 kroky

Př. č.1 prodejního způsobu zaměřeného na zvýšení počtu nových klientů:

Představte si, že jste mým klientem, kterému stagnují tržby – je jedno, jaký prodáváte produkt nebo službu. Běžný způsob odměňování obchodníků je formou fix. + provize. Dejme tomu, že provize vašich obchodníků jsou ve výši 10 %.

Jednoduchý početní příklad. Když obchodník prodá za 20.000,- Kč / rok:

  • jeho provize je 2.000,- Kč
  • firma získá 18.000,- Kč

Položte si otázku:

Kolik firma vydělá v průměru na prodeji, když získá nového zákazníka? Dejme tomu, že je to v průměru 4.000,- Kč
Ptám se dál: Jak často takový klient potom u vás nakupuje za rok? Dejme tomu, že 5x.
A kolik roků s vámi vydrží váš průměrný zákazník? Např. 3 roky.
Takže potenciál nového zákazníka, kterého získá váš obchodník je 4.000 x 5 x 3 = 60.000,- Kč. Pokud tedy váš obchodník získá nového zákazníka, získává vaše firma v kumulativních tržbách celkem potenciální tržby ve výši 60.000,- Kč

Řešení:

Dejte svým obchodníkům provizi za získání nového zákazníka ne ve výši 10 %, ale ve výši 100 %!
Pokud jste normálně smýšlející podnikatel, řeknete si, že jsem šílený!, když vám radím takovou blbost.

Př. č.2 prodejního způsobu zaměřeného na zvýšení počtu nových klientů:

Představte si, že jste mým klientem, kterému stagnují tržby – je jedno, jaký prodáváte produkt nebo službu. Běžný způsob odměňování obchodníků je formou fix.+provize. Dejme tomu, že provize vašich obchodníků jsou ve výši 10 %.

Jednoduchý početní příklad. Když obchodník prodá za 20.000,- Kč / rok

  • jeho provize je 2.000Kč
  • firma získá 18.000Kč

resultsPoložte si otázku:

Kolik firma vydělá v průměru na prodeji, když získá nového zákazníka? Dejme tomu, že je to v průměru 4.000,- Kč.
Ptám se dál: Jak často takový klient potom u vás nakupuje za rok? Dejme tomu, že 5x60.000,- Kč.
A kolik roků s vámi vydrží váš průměrný zákazník? Např. 3 roky.
Takže potenciál nového zákazníka, kterého získá váš obchodník je 4.000 x 5 x 3 = 60.000Kč. Pokud tedy váš obchodník získá nového zákazníka, získává vaše firma v kumulativních tržbách celkem potenciální tržby ve výši.

Řešení:

Pokud jste normálně smýšlející podnikatel, řeknete si, že jsem šílený!, když vám radím takovou blbost.Firma, která tento postup použila, zvýšila během 9 měsíců své tržby 3x, ano trojnásobně!
Když dáte svým obchodníkům 100% provizi za získání nového zákazníka, budou 10x víc motivováni prodávat novým zákazníkům a pokaždé, když přivedou nového klienta, vydělá si obchodník 4.000,- Kč, ale firma zbývajících 56.000,- Kč!
Tento příklad je jen jeden z několika základních způsobů, jak zvýšit počet nových zákazníků. Doporučuji Vám využít poradenských služeb Jiřího Jemelky a díky garanci měsíční spolupráce zdarma získáte možnost na vlastní kůži si ověřit funkčnost prodejních postupů, které Vám Jiří nabízí. Obdobně existuje několik základních způsobů, jak navýšit počet objemu nákupů vašich zákazníků a celkové množství nákupů vašich zákazníků za určité období (např. za měsíc, rok, atd...)

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem