Navýšení objemu jednoho nákupu
Př. č.2 prodejního způsobu zaměřeného na navýšení objemu jednoho nákupu:
Tento způsob běžně využívají např. prodejci aut. Představte si, že kupujete škodu octavii, která stojí v základní výbavě 500.000Kč. Zaplatíte tuto cenu, 500.000Kč, nebo si přikoupíte doplňkovou výbavu jako např. rádio s CD přehrávačem, automatickou klimatizaci, střešní okno, centrální zamykání, imobilizér atd.
Většina zákazníků si přikoupí doplňkovou výbavu – a cena je rázem o 150.000Kč vyšší. Objem jednoho nákupu se navýšil o 30%. Toto je jeden z prodejních způsobů – tzv. strategie balíčků (2+1, kupte jeden, druhý máte zadarmo atd.) – jenž vám umožní navýšit vaše tržby. Pro mnoho dalších funkčních způsobů opět kontaktujte Jiřího Jemelku a využijte jeho služeb.
Nabízejte doplňkový prodej v „základní“ ceně, v balíčku! Naučte vaše obchodníky, aby „jen nepodávali zboží“ nebo aby jen neříkali bezduše „Co dalšího si dáte...?“