Inspirujte se velkými společnostmi
Př. č.4 zaměřený na zvýšení počtu nákupů za rok:
Tento způsob používají např. prodejny s textilem, brokeři, aukční síně, zlatnictví, autosalony, atd. Jsou to tzv. „soukromé akce pouze pro pozvané“. Např. autosalón Mercedes pořádá akci s názvem „Snídaně s hvězdou“.
Mercedes vždy s novým modelem auta obešle pozvánku svým stávajícím klientům s pozváním na snídani spojenou s předváděním nového modelu. Tato akce je pouze pro „vybrané...“ O tom, že si vždy několik pozvaných nový model mercedesu koupí, nepochybujte.
Stejného principu ale můžete využít také vy. Inspirujte se např. ČD – zavedli kilometrickou banku (za zvýhodněných podmínek tak ČD láká klienty, aby jezdili víc – a tedy kupovali častěji). Mnohé firmy využívají pobídek 10+1 zadarmo.