Manažerské a marketingové poradenství Jiřího Jemelky - business strategie růstu
...veškeré riziko na mne, veškeré výhody pro vásBylo by pro Vás zajímavé zvýšit prodej ve Vaši firmě, zvýšit tržby?
Asi si pomyslíte: „Pro koho by to nebylo zajímavé?“ Přesto jen velmi málo podnikatelů a manažerů využívá marketingové poradenství či jinou formu spolupráce se specialisty, kteří se zabývají oblastmi pro zvýšení tržeb a redukce nákladů. Proč? Nedůvěra, špatné zkušenosti, nedostatek času...
Klientům jsem pomohl formou poradenství zvýšit tržby v jejich firmách, třebaže se na začátku spolupráce dívali na celý projekt se stejnou nedůvěrou, s jakou se možná právě Vy nyní díváte na tyto řádky. Například v jedné firmě z Prahy s 35 zaměstnanci se díky vzájemné spolupráci podařilo během tří měsíců zvýšení tržeb o 18%. Jednalo se jen o jeden segment trhu, který v konečném důsledku znamenal měsíční zvýšení prodeje o 90.000Kč. To v průměru za rok činí 1080000Kč navíc!!! Teď nejde o konkrétní částky, které výše uvádím. Představte si, o kolik korun by se zvýšily tržby ve vaší firmě, pokud by se vám díky mému poradenství podařilo zvýšit tržby o 18%? Je pro vás tato částka zajímavá? Jistě si dokážete představit, jak byste tyto dodatečné finance využili...
Možná patříte k těm, kteří mají špatné zkušenosti s poradenstvím
V roce 2005 si marketingové poradenství objednala známá vzdělávací firma - jedna z největších na trhu v ČR – která realizuje semináře zaměřené na manažerské dovednosti, obchodní dovednosti, komunikační dovednosti atd. Součástí jejího portfólia služeb jsou konference a workshopy. Přestože má tato firma kontakty na mnoho trenérů, konzultantů a specialistů na management, marketing a obchod, vybrala si pro projekt inovace prodejního systému s cílem zvýšit tržby o 20% poradenství na www.btci.cz. Jak projekt dopadl se můžete dočíst v přiložené referenci.
V roce 2006 jsem realizoval projekt ve firmě X-Sport s.r.o., jejíž majitel Ing. Radovan Vávra byl v letech 2000-2001 předsedou představenstva a generálním ředitelem Komerční banky, a.s. Lidovými novinami byl Ing. Vávra vyhodnocen jako bankéř roku 2001 v ČR. Tým jeho manažerů byl označován za nejefektivnější v zemi. Tento bankéř roku si pro svůj projekt revitalizace firmy vybral poradenství ode mne. Více opět viz reference
Z novějších projektů uvedu tento příklad. V roce 2008 začala formou poradenství spolupráce s jedním klientem, jehož jedna z divizí se zaměřuje na prodej lepidel firmám působících v průmyslovém odvětví. Přestože se jedná o obor, ve kterém se silně projevily důsledky celosvětové krize, podařilo se po intenzivní práci obrátit klesající trend tržeb klienta. Během necelých tří měsíců se zvýšily tržby postupně o 16%, dále o 38% a díky další práci až na 66% oproti předchozímu období. Na rok 2010 byl pak stanoven velice smělý prodejní plán - navýšení o 20% oproti roku 2009. I tento plán byl na konci roku překonán o dalších 32%!!! V číselném vyjádření se jedná o 4mil.Kč nárůst v tržbách. Poradenství externích konzultantů se sem tam vyplatí. :-)
Výše uvedené příklady nejsou pouhou výjimkou. U 80ti% klientů v roce 2011 dochází k nárůstu tržeb nebo k růstu čistého zisku. Nejedná se o žádné kouzla ani o štěstí, které je určeno druhým, nikoliv vám. Znalost marketingu a řízení firmy, tvrdá práce, disciplína a kus božího požehnání přináší výsledky. Vezměte si za příklad zemědělce. Pokud dobře a dostatečně hluboko zaseje a ví, jak se o setbu pravidelně starat a skutečně se o ni poctivě stará, pak je reálná šance na dobrou úrodu. Ve firmách to funguje obdobně. Musíte však mít znalosti, disciplínu, píli a zodpovědnost. Znalosti klientům poskytnu. K disciplíně a píli motivuji, když se snažím jít příkladem a kontroluji zadané úkoly. K zodpovědnosti povzbuzuji, když na sebe beru splnění úkolů, které jsou v rámci spolupráce pro klienty opravdu obtížné. Myslím si, že právě osobní angažovanost a plnění obtížných úkolů pro mé klienty jsou často tím zásadním bodem zlomu, který rozhoduje o tom, zda nakonec dosáhneme dobrých výsledků či nikoliv. Zkrátka a dobře, tam kde se láme chleba, si vždy pohlídám, že vše proběhne tak, jak se má. V takové chvíli se již nejedná o poradenství, ale o výkonnou exekutivu, kterou klientům poskytuji.
Takto bych mohl pokračovat. Úspěšné projekty v roce 2012 zejména ve firmě Lena Chemical s.r.o., MFP s.r.o., PeMaP s.r.o., atd. V roce 2013 se jednalo o firmy LD okna a.s., Sezako Přerov s.r.o., Right Power Energy s.r.o., apod. V roce 2014 je aktuálně nejúspěšnějším projekt ve společnosti J.A.P. schody s.r.o. Referenci si můžete prohlédnout ZDE.
Bojíte se rizika? Nabízím Vám jedinečnou výhodu:
„ochutnávka“ poradenství zdarma
měsíční spolupráce, během které si ověříte kvalitu služeb
platba za mé služby probíhá ex-post
-
Domluvte si se mnou schůzku, na které vám předložím, kterým klientům jsem již pomohl projektem revitalizace zaměřeným na zvýšení tržeb a zefektivnění řízení firmy. Na společném setkání se pobavíme o vás, o vaší firmě a o tom, jak mohu být užitečný vám. Jako odměnu za váš čas vám zdarma věnuji několik účinných postupů a opatření, kterými můžete velmi rychle zvýšit tržby ve vaší firmě.
-
Když začínám projekt s novým klientem, poskytuji mu bezkonkurenční nabídku – buď si v rámci 1. měsíce spolupráce ověří na výsledcích přínos poradenství pro jeho firmu (a teprve tehdy zaplatí za konzultace) nebo se rozhodne nepokračovat ve spolupráci a pak má tento 1. měsíc spolupráce zdarma.
-
Platba „ex-post“ znamená, že klient platí po celou dobu spolupráce zpětně, ne dopředu. Není nijak vázán k platbě za poradenství. Většina konkurenčních firem chce (a-priory) nejdříve zaplatit za své poradenské služby, případně si jasně stanoví částku, která má být po službě zaplacena. Potom teprve poradenství poskytne. Nabízím vám opačný postup – definujte cíl spolupráce, zhodnoťte výsledky a teprve potom se rozhodněte, zda uhradíte fakturu.
Přijde Vám to zajímavé?
Pokud ano, jistě si kladete otázku: MŮŽE BÝT TOTO PORADENSTVÍ PROSPĚŠNÉ I VÁM? DOMLUVTE SI SE MNOU NEZÁVAZNOU, 15 MINUT TRVAJÍCÍ SCHŮZKU (každá další minuta bude vaše rozhodnutí) NA TEL.Č 603 995 052 NEBO NA Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. A ZJISTĚTE VÍC. Na schůzce vám také předložím konkrétní výsledky z poradenství a služeb, které btci.cz poskytuje klientům.