fbpx

nove logo2

A NYNÍ VÁM DÁM ÚKOL:

  1. Rozfázujte své aktivity v podniku na jednotlivé oblasti. Každou z oblastí pak dál rozfázujte na tolik subaktivit, kolik je jen možné. Tak pokračujte, dokud je možné určitou oblast či činnost dělit na menší a menší části.
  2. Každá z těchto subaktivit může být vylepšena jedním či více klíčovými řešeními.
  3. Projděte si každou subaktivitu výše zmíněnými 12ti KEY ELEMENT otázkami.
  4. Pro každou subaktivitu se ptejte, co je přehlížená, nevyužitá příležitost v této oblasti?
  5. Udělejte si seznam potenciálních zdrojů informací o byznys praktikách v jiných oborech, které můžete využít pro své podnikání.
  6. Ve 30ti minutách se snažte přijít s 30ti klíčovými řešeními pro 30 různých subaktivit ve Vašem byznysu.
  7. keyIdentifikujte 20 přehlížených příležitostí, které Váš byznys má!
  8. Navrhněte minimálně 10 změn (možností, metod), které můžete testovat a můžou vést k velkému průlomu ve výsledcích!
  9. Udělejte si seznam možných praktik a klíčových řešení, stále ho doplňujte – řešení, která použili jiní lidé v jiných oborech (založte si hned word soubor na plochu Vašeho PC s názvem „Návrhy na zlepšení“)

Tyto postupy a otázky můžete odmítnout, protože se Vám bude zdát triviální či nepohodlné namáhat se v takové činnosti.

Henry Ford řekl: Přemýšlení je namáhavá činnost.

Proto se ji věnuje tak málo lidí. Proto znovu zvažte, zda se na tyto otázky „vykašlete“, nebo tento potenciální zdroj 50, 100, 500, 1000% nárůstu tržeb budete používat k Vašemu prospěchu. Myšlení je náročná věc, mnohem praktičtější je věnovat se každodenním provozním povinnostem. Proto velmi málo Vaší konkurence bude dělat to, co můžete pro svůj růst tržeb v této chvíli udělat Vy. Opakujte tento proces analýzy pravidelně – 1x měsíčně, 1x kvartálně, a sami se přesvědčíte o tom, jak úžasným darem jsou tyto postupy!!! Zapojte do odpovědí své lidi a co nejvíc lidí, které zapojit můžete!!! Tím znásobíte možný účinek...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem