A NYNÍ VÁM DÁM ÚKOL:
- Rozfázujte své aktivity v podniku na jednotlivé oblasti. Každou z oblastí pak dál rozfázujte na tolik subaktivit, kolik je jen možné. Tak pokračujte, dokud je možné určitou oblast či činnost dělit na menší a menší části.
- Každá z těchto subaktivit může být vylepšena jedním či více klíčovými řešeními.
- Projděte si každou subaktivitu výše zmíněnými 12ti KEY ELEMENT otázkami.
- Pro každou subaktivitu se ptejte, co je přehlížená, nevyužitá příležitost v této oblasti?
- Udělejte si seznam potenciálních zdrojů informací o byznys praktikách v jiných oborech, které můžete využít pro své podnikání.
- Ve 30ti minutách se snažte přijít s 30ti klíčovými řešeními pro 30 různých subaktivit ve Vašem byznysu.
- Identifikujte 20 přehlížených příležitostí, které Váš byznys má!
- Navrhněte minimálně 10 změn (možností, metod), které můžete testovat a můžou vést k velkému průlomu ve výsledcích!
- Udělejte si seznam možných praktik a klíčových řešení, stále ho doplňujte – řešení, která použili jiní lidé v jiných oborech (založte si hned word soubor na plochu Vašeho PC s názvem „Návrhy na zlepšení“)
Tyto postupy a otázky můžete odmítnout, protože se Vám bude zdát triviální či nepohodlné namáhat se v takové činnosti.
Henry Ford řekl: Přemýšlení je namáhavá činnost.
Proto se ji věnuje tak málo lidí. Proto znovu zvažte, zda se na tyto otázky „vykašlete“, nebo tento potenciální zdroj 50, 100, 500, 1000% nárůstu tržeb budete používat k Vašemu prospěchu. Myšlení je náročná věc, mnohem praktičtější je věnovat se každodenním provozním povinnostem. Proto velmi málo Vaší konkurence bude dělat to, co můžete pro svůj růst tržeb v této chvíli udělat Vy. Opakujte tento proces analýzy pravidelně – 1x měsíčně, 1x kvartálně, a sami se přesvědčíte o tom, jak úžasným darem jsou tyto postupy!!! Zapojte do odpovědí své lidi a co nejvíc lidí, které zapojit můžete!!! Tím znásobíte možný účinek...