fbpx

nove logo2

Je velmi mnoho „krátkodobých podniků“.

Podle jedné ze statistik se pouhá 1 firma z 10ti nových firem dožije prvních 5let. A z těchto přeživších firem opět pouze 1 firma z 10ti přežije následujících 5 let. Do deseti let tak zkrachuje či skončí nějakým způsobem valná většina firem. Existuje nespočet kritérií a faktů, které výše uvedené statistiky nejspíše ovlivňují.

obilíZ mého pohledu je třeba především hrát poctivě, mít produkt či službu, jež jsou skutečně užitečné a dobré a pak především vytrvat – v hledání cest, jak oslovit a získávat zákazníky, jak si vydobýt důvěru. To vyžaduje optimismus a naději. Mnohokrát valná většina podnikatelů byla v situacích, kdy neviděli světlo na konci tunelu, ale věřili, že jdou správným směrem – nebyli naivní, jejich plán i práce měly reálné základy, ale přesto v době krize dokázali přistupovat k problémům a nedostatku financí s optimistickým postojem, který říká: Pokud si příroda dokáže poradit s problémy a v mnoha případech tyto problémy otáčí v příležitosti, pak to dokáži i já. Nedívejme se na problémy jako na překážky, které nám ztrpčují život. Hledejme v nich příležitost k růstu, ke změně, k adaptování se a naučení se novým věcem. Hledejme v problémech zrnko zkušenosti a poučení. Dívejme se na věci konstruktivně, optimisticky.

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem