Moje společnost pomáhá firmám, které procházejí vnitřní krizí nebo chtějí expandovat, ale nevědí, jak na to. Naším prostředkem je hlavně interim marketing. Máme tak široké know-how o prostředí českého podnikání. Jak vnímáme jeho současnou úroveň ve srovnání s dřívějšími lety?
Historicky máme za sebou přes sto projektů v segmentu SME (malé a střední firmy). Srovnám-li tedy začátky našeho působní s dnešní dobou, vidím u českých podnikatelů posun zejména v jakémsi „zvědomění“ své role a ve zkulturnění podnikatelské činnosti potažmo podnikatelského prostředí. Podnikání, resp. kapitalismus v ČR dle mého názoru již přešel z „divokého západu“ do fáze zralého kapitalismu. Stále více podnikatelů si uvědomuje, jak je důležité podnikat korektně, seriózně, dlouhodobě a jak je v byznysu důležité jméno neboli pověst. Tu totiž budujete celá léta, ale ztratit ji můžete během okamžiku. A právě „zvědomění“ této skutečnosti se pak promítá do myšlení a chování podnikatelů v kladném slova smyslu.