Abych se vrátil zpět ke schůzce. Dotáhl jsem ji až do úspěšného konce. Klient souhlasil, že na seminář chce. Po schůzce jsem měl úžasný pocit lehkosti. Pocit radosti z práce, kterou dělám.
Podařilo se mi na třech po sobě jdoucích schůzkách vybudovat porozumění, udržet si vnitřní klid a na poslední schůzce se mi podařilo perfektně zjistit potřeby a realizovat to, co mi dnes docvaklo. Jakým způsobem použít v obchodním jednání otázky zaměřené na zjišťování potřeb. Podařilo se mi dovést klienta k tomu, aby sám viděl „problém“, aby viděl, co z toho pro jeho firmu plyne. Dokázal jsem ho přivést k tomu, aby sám sebe přesvědčil, že je schopen situaci, s níž se potýká, vyřešit. A klient nabyl přesvědčení, že naše firma je schopna mu pomoci při řešení jeho „problémů“. Je to skvělý pocit. Velmi mě potěšilo, když jsem si při cestě od klienta domů přečetl sms od kolegyně. Psala mi, že uzavřela další smlouvu. To umocnilo mé pocity radosti, které se uvnitř mě odehrávaly. Přeji všem zažívat tento stav naplnění, jež plyne z vědomí, že jsem dobře odvedl svou práci.