Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc si této smlouvy cením, protože jsem dokázal po celou dobu schůzky udržet pozornost na klientovi a měl jsem o něho po celou dobu schůzky také upřímný zájem.
Ač bylo zjevné, že paní na seminář chce jít, nedopustil jsem do poslední chvíle, abych udělal stejnou chybu. Jakou? Stejnou chybu jako včera, kdy jsem ztratil obchod v závěrečné rovince. Dnes jsem byl pozorností stále v přítomnosti. Sice přišly pokusy myšlenek odtáhnout mou pozornost od člověka, se kterým jsem jednal. Hned jsem se ale snažil tyto pokusy nechat být bez povšimnutí. S ještě větší odhodlaností jsem zaměřil pozornost na klienta a na to, jak mu můžu být užitečný. Jak se to celé odehrálo? To popíšu v dalším článku...