Zvyšte počet prodejních kanálů ve Vaší společnosti
Př. č.5 Kombinace prodejních kanálů...
Představte si, že jste rybář, který chytá ryby jedním prutem. Takto dnes funguje mnoho malých a středně velkých firem – používají pouze jeden nebo omezený počet prodejních kanálů. A nyní si představte, že jste rybář, který má ne jeden, ale 10 prutů. A každý prut má jinou návnadu.
Váš potenciál chytit ryby v té chvíli obrovským (multiplikačním) způsobemroste!!! Stejně je to u firem, které používají 5, 7, 10 a víc prodejních kanálů „s různými návnadami“. Klienti nejsou ryby a obchodníci je nechytají. Příklad s pruty má pouze ukázat jednoduchý princip, který umožní dosáhnout násobně vyšších tržeb oproti těm, které dosahujete dnes.
Žádný ze způsobů prodeje není výrazně účinný, dokud se nezkombinuje s mnoha dalšími prodejními způsoby, které v kombinaci násobí prodejní sílu a vedou ke zvýšení tržeb. Pokud Vás zajímá, jaké prodejní kanály můžete použít, kontaktujte Jiřího Jemelku, aby vám pomohl zvýšit vaše tržby.