Do marketingové analýzy patří detailní rozpracování všech marketingových aktivit, které provádíte. Právě tento nástroj vám pomůže pochopit, které oblasti z PR a reklamy máte využívat.
Minimálně 1x ročně se podívejte zpět na svůj marketingový plán a ptejte se, co v něm fungovalo a co ne. Ptejte se, zda byste měli přidat do svého portfolia novou službu či produkt. Zda byste s někým neměli přestat spolupracovat. Zda jsou Vaše cíle správné. Zda Vaše marketingové aktivity fungují. Zda je ve Vašem byznyse něco nové či odlišné, co byste měli marketingově zvýraznit. Jak byste mohli posílit vztahy s klienty. Zda není načase nějak upravit webové stránky. Zda není na trhu určitá mezera, kterou byste mohli využít. Ptejte se a přemýšlejte s nadhledem nad svou situací a nad tím, jak ji zlepšit...
Máte pocit, že na marketing nestačíte sami?