Sebelepší myšlenka či produkt mají jen velmi malou šanci na úspěch, pokud za nimi nestojí solidní marketing. Jedná se vlastně o profesionální přístup, podle pravidel správného a odpovědného chování, který umožní zákazníkovi dodat to, co potřebuje a ještě způsobem, který je oboustranně přínosný. Je to aktivita k uspokojování potřeb a přání zákazníka, která se provádí na trhu.
Marketing má úžasnou moc, pokud je prováděn správně a je v rukou marketingových specialistů. Lidé si často pletou reklamu a marketing. Pokud chcete, aby vaše podnikání bylo úspěšnější, známější a výdělečnější, pak je marketing příprava na obchodní úspěch v budoucnu. Právě rozrůstající se trh, konkurence a nové technologie dosvědčují, že kvalitní marketing ve firmě je víc než jen nutností, ale základem pro udržení pozice na trhu. Stále více firem využívá profesionálních služeb z řad osvědčených odborníků, matadorů ve světě obchodu a podnikání. Marketingové služby zahrnují celý soubor činností vedoucí ve finále k pochopení potřeb zákazníka.
Patří k nim vyhledávání příležitostí na trhu, řízení produktu, jeho distribuci, řízení distribučních kanálů, reklama a propagace výrobků a služeb, navržení ceny a termínu dodání, plánování, budování značky a image firmy, rozvoj zákaznické podpory a vztahů se zákazníky, zlepšování firemních procesů a zavádění novinek. Marketingový specialista definuje marketingové cíle a sestaví optimální marketingovou strategii neboli cestu, jak se k daným cílům dostat.
Cílem marketingu je aktivně hledat potenciální zákazníky a poskytovat jim informace vedoucí k zájmu o vaši firmu, vaše služby či produkty a zároveň udržet stávající zákazníky. Marketing je investice do budoucnosti vaší firmy. Kdo ho systematicky využívá, a promyšleně aplikuje, tomu se dobře daří nejen dnes, ale nemusí se obávat ani budoucnosti.
Facebook Social Comments