Prodávej léky, jako bys je prodával své rodině
Začal jsem pracovat ve farmaceutickém průmyslu jako obchodní zástupce. Jakmile jsem začal s obvoláváním potenciálních zákazníků, byla mi dána jednoduchá, ale velmi silná a účinná rada, která vedla mé myšlení o obchodu - a doposud vede: "Prodávej léky, jako bys je prodával své rodině, svým přátelům nebo sobě. To znamená - vysvětli všechny vedlejší účinky tak detailně a přesně, jako vysvětlíš všechny přínosy a užitky léku.
Odolej touze vykrášlit či lichotivě podat hodnotu léku jen proto, abys výrobek prodal." Dával jsem tedy zákazníkům vždy všechny informace, které potřebovali, aby učinili nejlepší rozhodnutí, jaké pro sebe mohli udělat. Dodnes, lidskost (humanita) v chování ke každému zákazníkovi mě v mé práci vede.
George Abercrombie
(CEO Roche North American Pharmaceuticals Operations)