fbpx

nove logo2


POSTAVÍME VAŠI FIRMU NA NOHY

Naším společným cílem bude zkvalitnit služby vaší nabídky, dostat firmu do plusových položek a mít u zákazníků dobré jméno. Dvěma slovy - efektivní firma. Vše s ohledem na čas pro rodinu. Co vše pro vás mohu udělat: služby.

 

Specializuji se na malé a střední firmy, jejichž počet zaměstnanců je v rozmezí 10 - 300 lidí a obrat v rozmezí min. 10mil. Kč – max. 500mil. Kč.

 

Přijde Vám to zajímavé?

Pokud ano, jistě si kladete otázku: MŮŽE BÝT TOTO PORADENSTVÍ PROSPĚŠNÉ I VÁM? DOMLUVTE SI SE MNOU NEZÁVAZNOU, 15 MINUT TRVAJÍCÍ SCHŮZKU (každá další minuta bude vaše rozhodnutí) NA TEL.Č 603 995 052 NEBO NA jiri.jemelka@btci.cz A ZJISTĚTE VÍC. Na schůzce vám také předložím konkrétní výsledky z poradenství a služeb, které btci.cz poskytuje klientům.

 

 

BOJÍTE SE RIZIKA? NABÍZÍM VÁM JEDINEČNOU VÝHODU:

  1. „ochutnávka“ poradenství zdarma
  2. měsíční spolupráce, během které si ověříte kvalitu služeb
  3. platba za mé služby probíhá ex-post
  • Domluvte si se mnou schůzku, na které vám předložím, kterým klientům jsem již pomohl projektem revitalizace zaměřeným na zvýšení tržeb a zefektivnění řízení firmy. Na společném setkání se pobavíme o vás, o vaší firmě a o tom, jak mohu být užitečný vám. Jako odměnu za váš čas vám zdarma věnuji několik účinných postupů a opatření, kterými můžete velmi rychle zvýšit tržby ve vaší firmě.
  • Když začínám projekt s novým klientem, poskytuji mu bezkonkurenční nabídku – buď si v rámci 1. měsíce spolupráce ověří na výsledcích přínos poradenství pro jeho firmu (a teprve tehdy zaplatí za konzultace) nebo se rozhodne nepokračovat ve spolupráci a pak má tento 1. měsíc spolupráce zdarma.
  • Platba „ex-post“ znamená, že klient platí po celou dobu spolupráce zpětně, ne dopředu. Není nijak vázán k platbě za poradenství. Většina konkurenčních firem chce (a-priory) nejdříve zaplatit za své poradenské služby, případně si jasně stanoví částku, která má být po službě zaplacena. Potom teprve poradenství poskytne. Nabízím vám opačný postup – definujte cíl spolupráce, zhodnoťte výsledky a teprve potom se rozhodněte, zda uhradíte fakturu.

termín 
Momentálně nejsou žádné termíny

 
 
 
 
 
 

fajfkakrutá efektivita

fajfkapraktické tipy

fajfkapříklady z praxe

fajfkabest practices

Školení pro obchodníky. Školení pro prodejce. Školení pro manažery. Školení obchodních dovedností, školení prodejních dovedností.

uvozovky dole Pouze vytrvalá snaha má význam. uvozovky nahore Anthony Robbins

 

Máme zkušenosti z oblasti revitalizace malých a středních podniků. Tyto zkušenosti předáváme podnikatelům a manažerům v naprosto jedinečném kurzu na trhu o tom, jak zvýšit své prodeje coby obchodník, jak zvýšit údernost a působivost svého obchodního jednání, jak lépe vyjednávat v těžkých podmínkách.

Jen 2x v roce 2016! Pouze dvakrát proběhne v roce 2016 jednodenní kurz pro podnikatele o tom, jak zefektivňovat svou práci coby obchodník.
A kapacita je pouze 6 účastníků na jedno školení. To znamená, že pouze 12 podnikatelů získá v roce 2016 prostřednictvím školení „Jak může obchodník sám zvyšovat tržby?“ osvědčené strategie a taktické přístupy, které podnikatelům-obchodníkům pomáhají dosahovat lepších výsledků v obchodě a v prodeji.

Toto školení nabízíme našim klientům tak dlouho, dokud naplněna kapacita kurzu.

OSNOVA KURZU "PRODÁVEJTE VÍC S MENŠÍM MNOŽSTVÍM... ČASU, ENERGIE, PENĚZ A STRESU":

jednickaÚvod
> přivítání, základní principy průběhu a práce na tréninku, vzájemná očekávání
> příběh o „Anakondě“
> kruh pohledů obchodníka aneb diamant se slunečními paprsky

 dvojkaPsychologie osobnosti obchodníka
> vnější versus vnitřní svět
> jak se rodí úspěch v obchodě
> posilující zásady protřelých obchodníků
> zvládání stresu při práci obchodníka
> nejčastější chyby obchodníka při jeho práci
> analýza osobní práce obchodníka – silné, slabé stránky
> obchodnická mřížka aneb jak na sobě pracovat v obchodě

 trojkaZákladní principy obchodu - cca. 90min. (2.blok)
> jak vznikl obchod a jaký je účel obchodu - a jak to souvisí s tržbami
> příprava na obchodní schůzku
> fáze obchodního jednání
> axiomy komunikačních dovedností
> ukázka obchodního jednání

ctyrkaJak maximalizovat prodej – cca. 90min. (3.blok)
> jak úspěšní obchodníci budují a posilují vazby se zákazníky
> buďte znalcem lidské psychiky
> strategie výjimečnosti
> strategie jedinečné prodejní pozice
> strategie garancí
> strategie referencí

 petkaTah na bránu v obchodním jednání – cca. 90min. (4.blok)
> jak si za 2hod. práce domluvit schůzky na celý týden
> návnada vs. nástraha
> uzavírací techniky
> jak zvládat námitky

 Časový průběh:

08.30 - 9.00  Registrace
09.00 - 10.30  Úvod + psychologie osobnosti obchodníka
10.30 - 10.45  1. přestávka
10.45 - 12.15  Základní principy obchodu
12.15 - 13.00  Oběd
13.00 - 14.30  Jak maximalizovat prodej
14.30 - 14.45  2. přestávka
14.45 - 16.15  Tah na bránu v obchodním jednání
16.15 - 16.30  Závěr

Cíl tréninku:
         Zvýšit tržby svých prodejů min. o 10% do měsíce.

Maximální počet účastníků kurzu:
          6 účastníků

Místo konání školení:
         POZOR!!! Olomouc (místo ještě bude upřesněno)

Cena za kurz:
     
10.000,- Kč bez DPH/1 účastník

Termíny konání v roce 2016:
           Aktuální termín není vypsán. Zanechejte kontakt prostřednictvím formuláře a my se vám ozveme.

 

Registrace do kurzu:

 

 

 

 

 

 

 

 

Reference

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem