fbpx

nove logo2


POSTAVÍME VAŠI FIRMU NA NOHY

Naším společným cílem bude zkvalitnit služby vaší nabídky, dostat firmu do plusových položek a mít u zákazníků dobré jméno. Dvěma slovy - efektivní firma. Vše s ohledem na čas pro rodinu. Co vše pro vás mohu udělat: služby.

 

Specializuji se na malé a střední firmy, jejichž počet zaměstnanců je v rozmezí 10 - 300 lidí a obrat v rozmezí min. 10mil. Kč – max. 500mil. Kč.

 

Přijde Vám to zajímavé?

Pokud ano, jistě si kladete otázku: MŮŽE BÝT TOTO PORADENSTVÍ PROSPĚŠNÉ I VÁM? DOMLUVTE SI SE MNOU NEZÁVAZNOU, 15 MINUT TRVAJÍCÍ SCHŮZKU (každá další minuta bude vaše rozhodnutí) NA TEL.Č 603 995 052 NEBO NA jiri.jemelka@btci.cz A ZJISTĚTE VÍC. Na schůzce vám také předložím konkrétní výsledky z poradenství a služeb, které btci.cz poskytuje klientům.

 

 

BOJÍTE SE RIZIKA? NABÍZÍM VÁM JEDINEČNOU VÝHODU:

  1. „ochutnávka“ poradenství zdarma
  2. měsíční spolupráce, během které si ověříte kvalitu služeb
  3. platba za mé služby probíhá ex-post
  • Domluvte si se mnou schůzku, na které vám předložím, kterým klientům jsem již pomohl projektem revitalizace zaměřeným na zvýšení tržeb a zefektivnění řízení firmy. Na společném setkání se pobavíme o vás, o vaší firmě a o tom, jak mohu být užitečný vám. Jako odměnu za váš čas vám zdarma věnuji několik účinných postupů a opatření, kterými můžete velmi rychle zvýšit tržby ve vaší firmě.
  • Když začínám projekt s novým klientem, poskytuji mu bezkonkurenční nabídku – buď si v rámci 1. měsíce spolupráce ověří na výsledcích přínos poradenství pro jeho firmu (a teprve tehdy zaplatí za konzultace) nebo se rozhodne nepokračovat ve spolupráci a pak má tento 1. měsíc spolupráce zdarma.
  • Platba „ex-post“ znamená, že klient platí po celou dobu spolupráce zpětně, ne dopředu. Není nijak vázán k platbě za poradenství. Většina konkurenčních firem chce (a-priory) nejdříve zaplatit za své poradenské služby, případně si jasně stanoví částku, která má být po službě zaplacena. Potom teprve poradenství poskytne. Nabízím vám opačný postup – definujte cíl spolupráce, zhodnoťte výsledky a teprve potom se rozhodněte, zda uhradíte fakturu.
Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 28 výsledků.

Reference ...">Reference ...

Přesvědčte se sami z našich referencí, jak jsme schopni zvyšovat tržby a zisky malým i středně velkým firmám a společnostem. V referencích najdete také příklady toho, jak jsme firmám poskytli marketingové ...

reference ...">Audio reference ...

Strategické řízení podniku je odrazem našich úspěchů *) Na audionahrávkách bylo využito hudby chráněné na základně licence: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ - Autor: Chris Zabriskie

Reference ...">Audio Reference ...

        *Na audionahrávkách bylo využito hudby chráněné na základně licence: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ - Autor: Chris Zabriskie ...

reference ...">Řekni si o reference ...

... svého adresáře. Tak a měl jsem dvě kvalitní reference, o které jsem si řekl celkem elegantním způsobem. Část schůzky byla uzavřena. Časem jsem zjistil, že ještě efektivnější je, když si nejen vezmete čísla ...

Reference ...">Reference ...

                                                             hodnocení                                                                             hodnocení                                 ...

Krizový management

... při něm uchazeče o práci při různých situacích, které se ve vaší firmě stávají. Nebojte se ověřit si reference takového člověka. Při komunikaci s podřízenými potlačte své ego. Platí zásada, že je velmi ...

Co to je firemní kultura

... politické preference, legislativu, ekologii, tržní pozici a rychlost zpětné vazby trhu. Do vnitřních aspektů můžeme zahrnout předmět podnikání, strategii firmy, řídící síly, historii, velikost a majetek ...

INTERIM MANAGEMENT

...  Naše přednosti Efektivita Rychlost a flexibilita Zkušenosti Objektivita Zodpovědnost   REFERENCE Velice úspěšné projekty interim managementu v našem podání proběhly (či probíhají) ...

KULATÝ STŮL

...    → prohlédněte si REFERENCE   Proč byste měli přijít na Kulatý stůl právě za mnou? Protože jsem: Podnikatel a specialista na růst a rozvoj firem Interim manažer, mentor, lektor, kouč ...

Přemýšlíte o outsourcingu

... případných postihů,“ dodává Jiří Jemelka. 2) Nemusejí být na stejné vlně Je naprostou samozřejmostí, že aby outsourcing fungoval, je třeba si najít spolehlivou a kvalitní externí agenturu. Dobré reference, ...

Co vás čeká při spolupráci s námi

... pozvolna a neinvazivně. Po první nezávazné schůzce dodáváme podklady a reference tak, aby si klient mohl ověřit, kdo jsme a co dokážeme. V druhé fázi uděláme u klienta velmi důkladnou analýzu celé firmy, ...

PRODEJNÍ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE V 21. STOLETÍ

...  je možné doložit reportingem, statistikami či uvedením kontaktu na konkrétní podnikatele, manažery. Je možné vyžádat si reference. Přemýšlím, jak být dál prospěšný více podnikatelům a manažerům. S ohlede ...

Také obchodník si vybírá své zákazníky…

Kdysi jsem četl od Anthonyho Robbinse následující dvě myšlenky. Říká: „Náš život se formuje v okamžiku našich rozhodnutí. Rozhodujme se moudře.“ A dále: „Nikdy nepodceňujte sílu okamžiku. Jedním jediným ...

FIREMNÍ PORADENSTVÍ

... ode mne. Více opět viz reference Z novějších projektů uvedu tento příklad. V roce 2008 začala formou poradenství spolupráce s jedním klientem, jehož jedna z divizí se zaměřuje na prodej lepidel firmám ...

ŠKOLENÍ A KOUČINK OBCHODNÍKŮ

...  Obraťte se na nás a formou nezávazné schůzky zjistěte víc o možnostech spolupráce a výsledcích, které jsme při naší práci s obchodníky již dosáhli - naše reference, znalosti a praktické zkušenosti ...

PODNIKATELSKÉ PORADENSTVÍ

... projekt revitalizace firmy vybral poradenství ode mne. Více opět viz reference Z novějších projektů uvedu tento příklad. V roce 2008 začala formou poradenství spolupráce s jedním klientem, jehož jedna ...

KOUČINK PRACOVNÍKŮ (obchodníků, manažerů)

... reference, znalosti a praktické zkušenosti nás vedou k přesvědčení, že můžeme nabídnout kvalitní služby i vám. Informace o účinných metodách rozvoje obchodníků si zároveň můžete ověřit u našich klientů. ...

Strategie "ztracených klientů"

... příjmu – např. skrze reference, apod. PŘES 80% ZTRACENÝCH KLIENTŮ NEODCHÁZÍ OD VÁS KE KONKURENCI PRO NENAPRAVITELNÉ DŮVODY. KDYŽ SI TO UVĚDOMÍTE, MŮŽETE ZÍSKAT VĚTŠINU TĚCHTO KLIENTŮ ZPĚT... JE 3x ...

Strategie referencí

... noví klienti, získaní na základě referencí, u Vás utratí víc peněz, budou nakupovat častěji, jsou loajálnější, než klienti, které jste získali jakkoliv jinak. PLATÍ ZÁKON: Reference vytváří další reference! ...

Reference

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem