nove logo2

road


Roadshow Jiří Jemelka


POSTAVÍME VAŠI FIRMU NA NOHY

Naším společným cílem bude zkvalitnit služby vaší nabídky, dostat firmu do plusových položek a mít u zákazníků dobré jméno. Dvěma slovy - efektivní firma. Vše s ohledem na čas pro rodinu. Co vše pro vás mohu udělat: služby.

 

Specializuji se na malé a střední firmy, jejichž počet zaměstnanců je v rozmezí 10 - 300 lidí a obrat v rozmezí min. 10mil. Kč – max. 500mil. Kč.

 

Přijde Vám to zajímavé?

Pokud ano, jistě si kladete otázku: MŮŽE BÝT TOTO PORADENSTVÍ PROSPĚŠNÉ I VÁM? DOMLUVTE SI SE MNOU NEZÁVAZNOU, 15 MINUT TRVAJÍCÍ SCHŮZKU (každá další minuta bude vaše rozhodnutí) NA TEL.Č 603 995 052 NEBO NA jiri.jemelka@btci.cz A ZJISTĚTE VÍC. Na schůzce vám také předložím konkrétní výsledky z poradenství a služeb, které btci.cz poskytuje klientům.

 

 

BOJÍTE SE RIZIKA? NABÍZÍM VÁM JEDINEČNOU VÝHODU:

  1. „ochutnávka“ poradenství zdarma
  2. měsíční spolupráce, během které si ověříte kvalitu služeb
  3. platba za mé služby probíhá ex-post
  • Domluvte si se mnou schůzku, na které vám předložím, kterým klientům jsem již pomohl projektem revitalizace zaměřeným na zvýšení tržeb a zefektivnění řízení firmy. Na společném setkání se pobavíme o vás, o vaší firmě a o tom, jak mohu být užitečný vám. Jako odměnu za váš čas vám zdarma věnuji několik účinných postupů a opatření, kterými můžete velmi rychle zvýšit tržby ve vaší firmě.
  • Když začínám projekt s novým klientem, poskytuji mu bezkonkurenční nabídku – buď si v rámci 1. měsíce spolupráce ověří na výsledcích přínos poradenství pro jeho firmu (a teprve tehdy zaplatí za konzultace) nebo se rozhodne nepokračovat ve spolupráci a pak má tento 1. měsíc spolupráce zdarma.
  • Platba „ex-post“ znamená, že klient platí po celou dobu spolupráce zpětně, ne dopředu. Není nijak vázán k platbě za poradenství. Většina konkurenčních firem chce (a-priory) nejdříve zaplatit za své poradenské služby, případně si jasně stanoví částku, která má být po službě zaplacena. Potom teprve poradenství poskytne. Nabízím vám opačný postup – definujte cíl spolupráce, zhodnoťte výsledky a teprve potom se rozhodněte, zda uhradíte fakturu.
Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 51 výsledků.

MANAGEMENT ...">MANAGEMENT ...

Manažerské vzdělání zkušenostmi Právě jste na stránce, která je věnována hlavně vedení firmy, jejim problémům apod. Díky tomu, že jsem v managementu řady firem (viz Bio), tak mám možnost nasbírat řadu ...

LEADERSHIP

Leadership pro manažery i podnikatele Vedení lidí rozhodně není jednoduchá záležitost. V článcích této kategorie se dozvíte vše o vedení lidí, leadershipu a efektivním managementu. Zodpovíme otázky jako ...

MANAGEMENT ...">INTERIM MANAGEMENT ...

... manažera do zaměstnaneckého poměru, dočasná potřeba specialisty. Výhody využití „Interim manažera" Nezávislost na managementu. Letité zkušenosti lektora /konzultanta/ „Interim manažera" ...

MANAGEMENT ...">INTERIM MANAGEMENT ...

Interim management – co to je? Dvě slovíčka, která se v poslední době začínají objevovat také v českém byznysu – interim management. Stručně řečeno: v krizovém období firmy nebo během komplikované situace, ...

managementu ...">Chyby v HR managementu ...

Chyby v HR managementu mohou stát malé a střední podniky jmění. Jak se jich vyvarovat? Zdlouhavý proces náboru nových pracovníků, přílišná neformálnost nebo chybějící pracovní příručka – to jsou jen ...

MANAGEMENTU? ...">JAKÁ JE AKCESCHOPNOST MANAGEMENTU? ...

EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA JAKÁ JE AKCESCHOPNOST MANAGEMENTU? Dívám se na to, jak evropské vlády, včetně té české, řeší aktuální dění nejen v Evropě. Při tomto pozorování ...

Interim manažer pomůže (nejen) při krizi

... Toto pomalu ale silně se etablující „klišé“, se stává součástí každodenní personální práce. A de facto je jedno, zda se jedná o pozici dělníka ve výrobě, o pozici v administrativě, středním managementu ...

Job-hopping se stává fenoménem dneška.

... J.I.P. pro firmy, jež poskytuje revitalizace a interim management malým a středním podnikům. Časté střídání zaměstnavatelů však navzdory mnoha zprávám o nestálosti mileniálů není jen výsadou mladších ...

Chystáte se začít podnikat?

... aktivit je tedy nutné vždy myslet na zadní vrátka, přemýšlet realisticky a rovněž mít v záloze připravený plán krizového managementu pro nejpravděpodobnější situace. 4. chyba: Peníze nebudou problém ...

RIZIKO NOMOFOBIE

... ze společnosti J.I.P. pro firmy, jež poskytuje revitalizace a interim management malým a středním podnikům. „Je dobré si třeba stanovit a napříč firmou odkomunikovat čas, dokdy je potřeba email kontrolovat ...

Nešvary pánů obchodníků

... na co se je moderátor zeptá. Moderátor MILCONu Marek Chvátal navštívil jednotlivé podniky řečníků a hovořil i s členy jejich top managementu a zaměstnanci. Každý řečník má navíc až dvě hodiny času na sdělení ...

Bez stresu

... nenáročným činnostem, není mrhání časem,“ říká Jiří Jemelka, ředitel společnosti J.I.P. pro firmy, jež poskytuje revitalizace a interim management malým a středním podnikům. Ke kvalitnímu odpočinku dnes ...

Firemní vzdělávání v roce 2019

... Jemelka, ředitel společnosti J.I.P. pro firmy, jež poskytuje revitalizace a interim management malým a středním podnikům. Aby ovšem vzdělávací program pro zaměstnance plnil svůj účel, je dobré neustále ...

PŘECHOD V PODNIKÁNÍ

... Moderátor MILCONu Marek Chvátal navštívili jednotlivé podniky řečníků a hovořil i s členy jejich top managementu a zaměstnanci. Každý řečník má navíc až dvě hodiny času na sdělení svého know how. Kontakty ...

KULATÝ STŮL

... v oblastech managementu, prodeje, marketinug a financí Zakladatel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o., která formou vlastních interim manažerů řídí v současnosti  10-15  malých a středně velkých firem ...

Přemýšlíte o outsourcingu

... outsourcování služeb šetří manažerský čas i energii,“ míní Jiří Jemelka, ředitel společnosti J.I.P. pro firmy, jež poskytuje revitalizace a interim management malým a středním podnikům. Výhod tedy outsourcing ...

Jak vést své zaměstnance ke kreativitě

... a zpětnou vazbou, aniž by poslouchalo jejich názory, nápady a poznatky, k ničemu to nepovede,“ upozorňuje Jiří Jemelka, ředitel společnosti J.I.P. pro firmy, jež poskytuje revitalizace a interim management ...

MILENIÁLOVÉ JAKO ZAMĚSTNANCI

... mladších pracovníků a konče jejich hromadnými odchody,“ varuje Jiří Jemelka, ředitel společnosti J.I.P. pro firmy, jež poskytuje revitalizace a interim management malým a středním podnikům. V čem je tato ...

Lidskost jako benefit

... jako lidé, a nikoliv čísla,“ říká Jiří Jemelka, ředitel společnosti J.I.P. pro firmy, jež poskytuje revitalizace a interim management malým a středním podnikům.   Dejte jim možnost ukázat, co v nich ...

Kariéra nekončí v padesáti

... pro nastupující pracovníky či mladší zaměstnance, ale to je tak jediné, čím mohou podniku prospět,“ míní Jiří Jemelka, ředitel společnosti J.I.P. pro firmy, jež poskytuje revitalizace a interim management ...

CEO

... nese s sebou totiž četná rizika,“ vysvětluje Jiří Jemelka, ředitel společnosti J.I.P. pro firmy, jež poskytuje revitalizace a interim management malým a středním podnikům. Značnou roli pro dosažení pozice ...

Rozhovory na mladypodnikatel.cz s Jiřím Rosteckým

Jiří Rostecký z Mladého Podnikatele.cz si mě již dvakrát pozval do svého studia. Tak jsem se rozpovídal. video je o tom co dělám a jak to dělám. O firmách, managementu a obchodnících. O firemních ...

Jak se vypořádat s příživníky ve firmě?

... Neschopnost není diagnóza, je to aktuální stav, s nímž se vždy dá něco dělat. Ale musí být vůle (onen pracovník musí chtít) a dobré vedení (nadřízeného či obecně managementu firmy), aby se proces růstu ...

Nejdříve výsledek, poté odměna

Interim management je hojně skloňovaný termín v rámci nastupující a čím dál více rozšířené gig economy. Ne však každý personalista ví, jak na interim management ve své firmě tak, aby to bylo co nejefektivnější. ...

Co vás čeká při spolupráci s námi

... a co naopak při samotné spolupráci vyžadujeme od nich?  V rámci spolupráce s klienty figurujeme ve třech základních rovinách. Jednak přímou formou – interim managementu – řídíme společnost klienta ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání III.

... management firmy neměl především zvládnuté finance a vše, co s jejich řízením souvisí. Být „pedant“ přes finanční a reportingové čísla je možná nuda, ale díky tomuto přístupu se vyhnete nejednomu nemilému ...

Jak rozvíjet byznys aniž byste riskovali zbytečné ztráty?

... firma investovala 10 mil. Kč do reklamní kampaně. Výše rozpočtu teď není důležitá, podstatný je princip – a to princip testování. Chytří pánové tam nahoře (rozuměj top management firmy) vytvořil ve spojení ...

6 otázek na Jiřího Jemelku (o roce 2016)

... řekněme revitalizace či interim management, je velice krušných a slušně řečeno i našeho člověka to stojí mnoho sil. Pokud se odvede dobrá práce – a s kouskem štěstí si dobře sednou i všechny postupně probíhající ...

O mně

... které jsem v té době měl, založil jsem nejdříve OSVČ. Několik let poté i „s.r.o.“, jež se zaměřovala na zlepšování obchodu a managementu firem. Postupně se z této činnosti vykrystalizovala specializace ...

ABPLAST s.r.o. | Zdeněk Jílek - jednatel

... strategické cíle: management firmy, zlepšit obchod / marketing, zkvalitnit výrobu a pravidelné vzdělávání. Postupně jsme začali na jednotlivých cílech pracovat. Výsledkem byla především nová organizační ...

5 nejčastějších chyb při předání rodinného podniku

Až 40 % firem v České republice můžeme označit jako firmy rodinné. Každá třetí ovšem nepřežije více než jednu generaci. Druhou generační obměnu dokáže úspěšně uskutečnit již pouze každý dvacátý rodinný ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 3. díl

... stupid“ (nech to jednoduché, hlupáku). Proto na otázku odpovím přesně tak, jak to je: Renomé a vizi firmy lze nejlépe prezentovat vlastním příkladem manažera, vlastním příkladem celého managementu. Pokud ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 2. díl

... motivace. Někdo „takové stresování“ nemá zapotřebí, někdo je dychtivý se učit a posouvat. To je jedna linie. A pak je tu druhá linie, kterou nazývám nezdravým managementem. O co se jedná? Na mnoha místech ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 1. díl

... člověka nedokážete substituovat tím, že do něho motivaci tak nějak infiltrujete. Proto říkám, že je velká zrada na lidech v managementu a obchodu, když se jim tvrdí, že člověka lze motivovat všemi těmi ...

CO POTŘEBUJE VAŠE FIRMA

EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA CO POTŘEBUJE VAŠE FIRMA Pokud je firma řízena managementem, který ctí způsob „řádného hospodáře“, právě v této chvíli vrcholí formulování strategiena ...

TIGEMMA, spol. s r.o. | Milan Sečkář - jednatel

... určitý vzorek zaměstnanců firmy pro řízené pohovory s p. Jemelkou, od dělnických profesí až po top- management. Provedla se prvotní analýza, s jejímž výsledkem jsme byli jako majitelé seznámeni. Tato analýza ...

Budujte nové a trvalé hodnoty II.

Můj otec založil vydavatelskou společnost Lebhar-Friedman v roce 1925. Jedna z jeho hlavních hodnot v podnikání byla zásada: „Jednej s lidmi tak, jak si přeješ, aby oni jednali s tebou.“ „Nikdy nepodváděj. ...

Reference

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů