nove logo2

road


Roadshow Jiří Jemelka


POSTAVÍME VAŠI FIRMU NA NOHY

Naším společným cílem bude zkvalitnit služby vaší nabídky, dostat firmu do plusových položek a mít u zákazníků dobré jméno. Dvěma slovy - efektivní firma. Vše s ohledem na čas pro rodinu. Co vše pro vás mohu udělat: služby.

 

Specializuji se na malé a střední firmy, jejichž počet zaměstnanců je v rozmezí 10 - 300 lidí a obrat v rozmezí min. 10mil. Kč – max. 500mil. Kč.

 

Přijde Vám to zajímavé?

Pokud ano, jistě si kladete otázku: MŮŽE BÝT TOTO PORADENSTVÍ PROSPĚŠNÉ I VÁM? DOMLUVTE SI SE MNOU NEZÁVAZNOU, 15 MINUT TRVAJÍCÍ SCHŮZKU (každá další minuta bude vaše rozhodnutí) NA TEL.Č 603 995 052 NEBO NA jiri.jemelka@btci.cz A ZJISTĚTE VÍC. Na schůzce vám také předložím konkrétní výsledky z poradenství a služeb, které btci.cz poskytuje klientům.

 

 

BOJÍTE SE RIZIKA? NABÍZÍM VÁM JEDINEČNOU VÝHODU:

  1. „ochutnávka“ poradenství zdarma
  2. měsíční spolupráce, během které si ověříte kvalitu služeb
  3. platba za mé služby probíhá ex-post
  • Domluvte si se mnou schůzku, na které vám předložím, kterým klientům jsem již pomohl projektem revitalizace zaměřeným na zvýšení tržeb a zefektivnění řízení firmy. Na společném setkání se pobavíme o vás, o vaší firmě a o tom, jak mohu být užitečný vám. Jako odměnu za váš čas vám zdarma věnuji několik účinných postupů a opatření, kterými můžete velmi rychle zvýšit tržby ve vaší firmě.
  • Když začínám projekt s novým klientem, poskytuji mu bezkonkurenční nabídku – buď si v rámci 1. měsíce spolupráce ověří na výsledcích přínos poradenství pro jeho firmu (a teprve tehdy zaplatí za konzultace) nebo se rozhodne nepokračovat ve spolupráci a pak má tento 1. měsíc spolupráce zdarma.
  • Platba „ex-post“ znamená, že klient platí po celou dobu spolupráce zpětně, ne dopředu. Není nijak vázán k platbě za poradenství. Většina konkurenčních firem chce (a-priory) nejdříve zaplatit za své poradenské služby, případně si jasně stanoví částku, která má být po službě zaplacena. Potom teprve poradenství poskytne. Nabízím vám opačný postup – definujte cíl spolupráce, zhodnoťte výsledky a teprve potom se rozhodněte, zda uhradíte fakturu.
Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 49 výsledků.

LEADERSHIP ...">LEADERSHIP ...

Leadership pro manažery i podnikatele Vedení lidí rozhodně není jednoduchá záležitost. V článcích této kategorie se dozvíte vše o vedení lidí, leadershipu a efektivním managementu. Zodpovíme otázky jako ...

LEADERSHIPU ...">EXKLUZIVNĚ O LEADERSHIPU ...

... školení. To znamená, že pouze 24 podnikatelů získá v roce 2016 prostřednictvím školení „LEADERSHIP“, osvědčené strategie a taktické přístupy, které podnikatelům-šéfům pomáhají dosahovat lepších výsledků ...

KULATÝ STŮL

... pro diskuze moderované odborníkem na řízení firem, prodej a leadership. Pomáhal jsem dávat „dohromady“ více než 100 českých firem (z oboru SME) a z těchto zkušeností Vám rád poskytnu svůj pohled na věc. ...

JAK DOCÍLIT SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ

Šťastní zaměstnanci jsou o 85 % efektivnější. Jak jejich spokojenosti docílit? Odborníci se shodují na tom, že pocit štěstí a spokojenosti hraje ve výkonnosti zaměstnanců významnou roli. Šťastní pracovníci ...

Komunikace

... firmy a pracovní prostředí.   Nabízíme: leadership  pro manažery Jak se chybuje? Neschopnost komunikovat napřímo. Mnoho zaměstnanců se snaží „něco naznačit“ a očekává, že vedení tomuto způsobu ...

Chcete lepší zaměstnance? Buďte lepším šéfem!

... základy dobrého leadershipu. Jít vlastním příkladem, zapojovat lidi do projektů, výzev, náročných úkolů, dávat zpětnou vazbu, kontrolovat si progres, výsledky – i ty dílčí – u jednotlivých lidí, udělat ...

Recepty na zvyšování loajality a motivace zaměstnanců

Myslím, že nám v dnešní době v podnikání chybí úplně prachobyčejné základy dobrého leadershipu. To znamená jít v prvé řadě vlastním příkladem, dále zapojovat lidi do projektů, výzev, náročných úkolů, ...

Motivace zaměstnanců - která je nejlepší?

V posledních letech dozrávám k přesvědčení, že pokud existuje nějaká účinná metoda motivace lidí, pak je to opravdu dobrý leadership. Toto téma je stále velmi „in“, každý mluví o leadershipu, všude se ...

4 otázky na mou práci, které vás budou zajímat

... financemi (chybí nejen finanční plán, ale i důsledná kontrola a plánování cash-flow firmy) a silné nedostatky ve vedení lidí (o principu „leadership“ bych ani nemluvil). O kolik se průměrně zvýší ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 5. díl

... přístup správce svěřených hřiven, dobrý leadership, vytrvalost, oddanost hodnotám a cílům. Doplnil byste něco na závěr?  Na závěr bych chtěl popřát všem, nejen obchodníkům, aby měli hlavu nahoře, rovný ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 4. díl

... udržení výkonu obchodníka? Navíc je hodně dlouhodobá, a vedení firmy přece jen klade důraz na krátkodobé výsledky.                 A jsme zpět u leadershipu! Začal bych od té poslední části dotazu. Ano, ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 3. díl

... nějaký princip, který je v podnikání obecně nejdůležitější, pak je to princip leadershipu. Dobrý lídr je nezbytný pro vizi, směřování firmy, pro nastavení dobrých a důvěryhodných obchodních vztahů, pro ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 1. díl

...  Jestli existuje nějaký motivátor, který zaručeně funguje vždy, všude a za každých okolností, pak je to princip leadershipu, nikoliv princip peněz. Nebo-li dobrá motivace stojí a padá s dobrým lídrem. ...

LÁMETE SI HLAVU S MOTIVACÍ?

EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA LÁMETE SI HLAVU S MOTIVACÍ? Jestli existuje nějaký motivátor, který zaručeně funguje vždy, všude a za každých okolností, pak je to princip leadershipu. ...

Budujte nové a trvalé hodnoty II.

Můj otec založil vydavatelskou společnost Lebhar-Friedman v roce 1925. Jedna z jeho hlavních hodnot v podnikání byla zásada: „Jednej s lidmi tak, jak si přeješ, aby oni jednali s tebou.“ „Nikdy nepodváděj. ...

PRODEJNÍ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE V 21. STOLETÍ

...aneb funkční strategie prodeje a marketingu pro dnešní dobu. PRO PODNIKATELE - JAK ZVÝŠIT TRŽBY O 10% Která firma přežije (nejen) ekonomickou krizi?   Obchod, prodej i marketing je o logice. ...

Budujte nové a trvalé hodnoty

Budete-li na rohu vaší ulice prodávat „párek v rohlíku“, nejspíše moc velkou díru do světa neuděláte – pokud se vůbec uživíte. Chcete-li vybudovat něco trvalého, snažte se vytvořit hodnotu, díky níž ...

Získejte ty správné lidi

Můj dřívější šéf mi dal tuto radu: „Zapomeň na všechny ty marketingové kecy. Obávej a starej se především o to, jaké lidi najímáš. Zaměř se na to, abys dosadil správné lidi na správná místa v tvém týmu… ...

Zmenšete své ego

Je celkem běžné, že necháváme svá ega řídit naše byznys rozhodnutí. Často po mnoha letech zjistíme, že je to právě naše tvrdá práce, inteligence, schopnosti a dovednosti díky kterým náš byznys vzkvétá, ...

Co Tě naučí druzí lidé…?

Zjistil jsem, že pokud člověk s vnímavou pozorností „skenuje“ druhé lidi, velmi často zjistí minimálně v hrubých obrysech, proč daní lidé jsou tam kde jsou a dělají to, co dělají. Proč jsou  buď úspěšní ...

Jak se rodí lídr?

Lidé, kteří vedou dřív či později ostatní, jsou jako včely či mravenci. Nikdy neztrácejí svůj čas – učí se, čtou si, píšou, sebezdokonalují se, tvoří, neustále studují praktické aspekty života. Zkoumají, ...

Tomáš Baťa o nasazení

Na vánoční svátky bylo třeba více peněz pro dělníky. Sjezdil jsem celé tehdejší Rakousko, abych vybral peníze za dodané zboží od drobných odběratelů. Bylo mokro a já byl téměř bos. Psal jsem sestře, ...

Tomáš Baťa o tom, jak se stavět k závazkům

V tu dobu bratr nastupoval tříletou vojenskou službu. Když jsme si uvědomili, že těch směnek běhá po světě ještě za 8000 zlatých, a vedle toho, že je ještě několik tisíc zlatých dluhů nesměnečných, kdežto ...

Tomáš Baťa o tom, jak získal vztah k práci

Jako kus ledu se nerozpustí rázem, když jej hodíte do sebevětšího žáru, tak také moje touha být podoben pánům (bohatým), nebyla rázem překonána. Proto umístil jsem svůj verpánek první čas do takového ...

Tomáš Baťa o záporné obchodní bilanci

Tenkrát jsem poznal, že schodek v obchdoní bilanci neznamená ještě bankrot. V aktivech neoceňuje obchodník svoji energii, pracovitost a obchodní nadání, a přece to jsou veliká aktiva. Pro věřitele ...

Tomáš Baťa o dluhu a konkurzu

Do té doby nelámal jsem si nikdy hlavu rozjímáním, co je to konkurs. Smál jsem se třeba podvědomě heslu: "Však na dluhy neteče" atd., ale teď jsem se díval konkursu přímo do očí a počaly se mi ježit vlasy. ...

Tomáš Baťa o životě

Náš život je jediným předmětem na tomto světě, který nemůžeme považovat za své soukromé vlastnictví, neboť jsme ničím nepřispěli k jeho vybudování. Byl nám jenom propůjčen s povinností odevzdat ...

Pýcha předchází pád

... práce na téma: Leadership setkal k rozhovoru s Ing. Jiřím Stojarem, šéfem DHL v Ostravě. Na otázku, co je dle něj nejdůležitější vlastností manažera, mi tehdy odpověděl slovy, která mě coby mladého, ambiciózního ...

Strategie "klíčových řešení" - část 1.

... e mít při použití v jiném odvětví, kde ještě nikdy nebyla dřív použita, efekt „atomové bomby“. Aby se podnikatel stal leaderem v oboru: nesmí dělat vše stejně jako ostatní musí vidět přehlížené příležitost ...

Ševcovský management aneb skryté poklady šéfa T.Bati

... jím nechali inspirovat nejen pro manažerskou praxi. Věci, které budoucnost teprve objevovala pod různými pojmy jako kaizen, 5S, firemní vzdělávání, motivace zaměstnanců, péče o zaměstnance, leadership ...

5 P´s

Dostal jsem dobrou radu v americkém námořnictvu, něco, co se nazývá 5 P´s: „Prior planning prevents poor performance.“ (Ve volném překladu: Plánování s předstihem chrání před chabými výsledky.) Ať ...

Všechno nebo nic...

Můj mentor, Gunter Petz, mi jednou řekl: „Poloviční věci je mrhání peněz.“ Pokud jdeš něco dělat, dělej to správně, naplno, se 100%ním závazkem. Leon Dreimann Výkonný ředitel Salton Inc.

Plánuj na dlouhé období, přikazuj na krátké období

Andre Horn, pozdější finanční ředitel Joy Manufacturing Company mi nabídl hodnotnou radu pro integrování akvizice (a tato rada se dá aplikovat na jakýkoliv velký projekt): „Dělej to jako francouzská kavalérie: ...

Lidé udělají, co měříš a kontroluješ

Nejlepší rada, jakou jsem kdy o byznysu dostal, pochází od mého otce, F.J. Drakemana, mezinárodního byznysmena. Řekl mi: „LIDÉ UDĚLAJÍ, CO MĚŘÍŠ A KONTROLUJEŠ.“ To neznamená pouze se soustředit na výroční ...

Nemějte stres z věcí, které nemůžete kontrolovat

V počátcích mé kariéry u Chicago White Sox, kdy jsem pracoval v administrativě, mi pozdější generální ředitel Roland Hemond poradil, abych se nestresoval z toho, co nemůžu kontrolovat a zůstal zaměřený ...

Hodnota asistentů a asistentek

Poté, co jsem odešel do důchodu z New York City policejního oddělení v roce 1985 jako jeden z nejvíce oceněných detektivů, založil jsem bezpečnostní a vyšetřovací společnost. Úspěch mého byznysu je přímo ...

Služte vašemu konečnému "bossu"

Služte vašemu konečnému "bossu" – zákazníkovi. Moji kariéru jsem strávil v energetickém průmyslu, kde znalost a služba vašim zákazníkům je kriticky důležitá. Bylo to v námořnictvu, kde jsem se nicméně ...

Správní lidé budují byznys

Charles W. "Charlie" Coker mi jednou dal radu v podobě těchto moudrých slov: "Firma, kterou řídím, prosperovala po více než 104 let pro zásluhy lidí, kteří zde byli a jsou. Tak dlouhý úspěch nemůže přijít ...

7 principů pro budování úspěšného podniku

Běžte tam, kde není "provoz" (kde je tržní příležitost, mezera na trhu). Nikdy nedosáhnete víc než to, s čím jste ochotni se spokojit. Jediná měna, která má konečné limity, je čas. Takže ho využijte ...

Přijměte, změňte nebo opusťte

Akceptujte, změňte nebo opusťte. Jinými slovy, nesnažte se změnit něco, co změnit nejde. Přijměte to, co je dáno, změňte, co jste schopni změnit, případně to přesuňte na někoho jiného, na někdy jindy. ...

Když nevíte, co dělat, udělejte to nejlepší, co umíte

Během jednoho z mých prvních pracovních úkolů, když mi bylo 22, jsem stál před těžkým rozhodnutím. Zeptal jsem se zakladatele firmy na jeho názor. Odpověděl mi: "To je tvoje práce - zvážit všechny dostupné ...

Odměna za úspěch může přijít až později

Ian Morrison, bývalý prezident Institutu pro budoucnost, mi řekl, že mám dvě volby jako předseda představenstva - buď budu dozorce nebo agent změny. A že ve skutečnosti jediná volba, kterou mám, je být ...

Zůstaňte u toho, čemu rozumíte

Když lidé přecházejí z místa na místo, mají tendenci měnit "pole, aby našli novou příležitost. Myslím si, že to je chyba. I Jižní Africe jsem byl investičním bankéřem pro tři potravinové retaily. Než jsem ...

Pomáhejte druhým růst a riskujte

Jedním z mých hodnotných rádců byl jednatel mezinárodní manažerské konzultační firmy, kterého jsem poznal v čase, kdy mu bylo kolem 65 let... trpěl rozsáhlou rozedmou plic. Já jsem měl 28 a zrovna jsem ...

Pomsta nemá smysl

Jaký je konečný výsledek přístupu "oko za oko", "zub za zub"? Konečným výsledkem přístupu "oko za oko", "zub za zub" je: dva bezzubí, slepí lidé. V konečném důsledku by vždy měly převážit starý dobrý ...

Nechte trh, aby řídil, co děláte

Co dělat, když vyvíjíte produkt? Když vyvíjíte produkt, ujistěte se, že je to trh, kdo vás při jeho vývoji vede. Velké produkty, které nechybí vítězům, určují trhy. Produkty-propadáky ignorují, co si ...

Reference

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů