nove logo2

road

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 55 výsledků.

ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ

Jak být úspěšný v podnikání? Denně se setkávám s podnikateli, kteří se snaží pracovat ve svých firmách, a také na svých firmách. Řešíme společně problémy, výzvy i každodenní starosti, ať už se jedná ...

Reference

Přesvědčte se sami z našich referencí, jak jsme schopni zvyšovat tržby a zisky malým i středně velkým firmám a společnostem. V referencích najdete také příklady toho, jak jsme firmám poskytli marketingové ...

Marketingová komunikace | Marketingový mix

Marketingová komunikace | Marketingový mix Pokud máte pocit, že na Váš problém nestačíte sami a chcete radu někoho, kdo pomohl již více než 80ti firmám, nestyďte se mi napsat. ZEPTAT SE  ...

MARKETING

... kdo pomohl již více než 80ti firmám, nestyďte se mi napsat. ZEPTAT SE  ...

FIRMA ...">CO POTŘEBUJE VAŠE FIRMA ...

EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA CO POTŘEBUJE VAŠE FIRMA Pokud je firma řízena managementem, který ctí způsob „řádného hospodáře“, právě v této chvíli vrcholí formulování strategiena ...

Firma nebo rodina? ...">Firma nebo rodina? ...

Jakákoli forma úspěchu ztrácí svoji důležitost ve srovnání s nepomíjejícím úspěchem, kterým je radost a zábava, kterou přináší rodinné štěstí.

FIRMÁ MÁ PŘEDNOST ...">3. FIRMÁ MÁ PŘEDNOST ...

... toto nefunguje, nastává pokles tržeb, snižuje se zisk, firma onemocní nebo dokonce zkrachuje (zemře) - je potřeba provést radikální změny v odděleních, jež začaly prodělávat - J.Welch každý rok propustil ...

SWOT ANALÝZA

... jednoduchou záležitost a z nás odborníky na posouzení a provázanost jednotlivých ekonomických jevů. Externí firma vám pomůže zpracovat data a výstupy tak, že budete na konci „držet v ruce“ jasně připravenou ...

Co to je firemní kultura

... způsob, jakým se v organizaci žije a pracuje.“ Firemní kultura má svoje opodstatnění, protože je důležitou součástí strategického řízení organizace. Bez ní by se firma nějakou dobu také rozvíjela, ale ...

Chystáte se začít podnikat?

... svůj byznys rozjet podcení či úplně vynechají fázi důkladného plánování. Bez řádného obchodního, finančního a marketingového plánu však nová firma v podstatě pojede naslepo, velmi brzy začne tápat a neúspěch ...

RIZIKO NOMOFOBIE

... aspoň mimo kancelář. A zákaz hraní her. Firmám se však postupně osvědčuje třeba i omezení některých sociálních sítí, pokud je pracovníci nepotřebují k práci. Nejčastěji se jedná o Facebook a WhatsApp. ...

Nešvary pánů obchodníků

... tomuto obchodníkovi daří navzdory jeho chybám. Pokud však obchodník dlouhodobě ignoruje základní pravidla pro vedení schůzky, trpí tím především samotná firma, tedy váš podnik. Schůzky už nejsou to, ...

Emoce ve firmě

... firma chce vytvořit dobrou image, měla by se snažit vzbuzovat kladné emoce.          ...

Firemní vzdělávání v roce 2019

... zaměření na měkké dovednosti, zapojení digitálních platforem a také gamifikace, tedy využívání principů hry. Výhodami, jež firmám plynou z kvalitních vzdělávacích a školicích programů pro zaměstnance, ...

PŘECHOD V PODNIKÁNÍ

Kdy je správný čas na přechod od malé firmy na střední? Firma vám přestává růst, obraty klesají a náklady rostou. A marže? „Před nedávnem jsem nějakou zahlédl…“ Příjmy přerozdělíte, na víc nezbude. Vždyť ...

KULATÝ STŮL

... organizace KOMPAS křesťansý podnikatel, z.s. Aktuálně exekutivní poradce v několika českých firmách Odborník na řízení firem, prodeje a leadershipu Expert na koučování a formování podnikatelů, manažerů ...

JAK DOCÍLIT SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ

... přístup k občerstvení zdarma, je tento podíl ještě vyšší: 67 %. Mezi firmami tak nastupuje sílící trend nového benefitu v podobě dobře zásobené kantýny. Dostupnost jídla na pracovišti a také jeho pestrost ...

Přemýšlíte o outsourcingu

... též například bezpečnostní školení, kupříkladu ohledně pohybu ve firemních sítích. Samozřejmostí by pak mělo být smluvní vázání ohledně mlčenlivosti a ochrany informací, čímž si firma zajistí vymahatelnost ...

MILENIÁLOVÉ JAKO ZAMĚSTNANCI

... a další vzdělávání. Dle již zmíněné konzultační agentury Gallup se například 87 % mileniálů při hledání práce zajímá o to, jaké jim daná firma poskytne možnosti profesního rozvoje. „Firmy tak mohou mladé ...

Lidskost jako benefit

... pracovníků nad 55 let a zaměstnanců na marketingových a kreativních pozicích zařadila pracovníky firem s méně než 10 zaměstnanci. Čím to, že jsou pracovníci v menších firmách spokojenější? „Malé a střední ...

Kariéra nekončí v padesáti

... zaměstnance i mezi lidmi nad 50 let. Ti pracovat chtějí a firmám – zejména těm malým a středním, kde se každý člověk počítá – mohou přinést řadu benefitů. Mnozí z nich ale cítí, že jakmile překročí padesátku, ...

Chyby v HR managementu

... konkurence či větší firma. „Malé podniky musejí být pružné a rychlé, aby dokázaly předběhnout větší společnosti a získat talentované uchazeče pro sebe, a to zvlášť v současnosti, kdy je u nás nezaměstnanost ...

CEO

Dovednosti a kompetence, bez nichž se úspěšný CEO neobejde Podle statistik americké vládní agentury Bureau of Labor Statistics má mezi lety 2016 a 2026 vzrůst počet CEO zhruba o 8 %. Jak být na tomto ...

Nepoctivost ve firmě

... ve firmě, kde výše uvedené otázky nemají žádnou hodnotu, jak se Vám v ní pracuje? Věříte, že firma dlouho vydrží a nepoctivost všech ji nepřivede ke krachu? Pak by to pro pracující znamenalo přijít o zaměstnání. ...

Rozhovory na mladypodnikatel.cz s Jiřím Rosteckým

Jiří Rostecký z Mladého Podnikatele.cz si mě již dvakrát pozval do svého studia. Tak jsem se rozpovídal. video je o tom co dělám a jak to dělám. O firmách, managementu a obchodnících. O firemních ...

Šéfovo ego

... protože pokud si nedefinujete pravdivě realitu a nehledáte skutečně funkční způsoby, jak řešit problémy, těžko můžete být jako firma dlouhodobě úspěšní. Najde-li se někdo v řádcích výše, pak nabízím několik ...

Chcete lepší zaměstnance? Buďte lepším šéfem!

... jaké jsou nejčastější „externí brzdy“ výkonu pracovníků ve firmách? O problému nedostatečné schopnosti šéfa vést své lidi už jsem se zmínil dostatečně. Kapitola sama o sobě je již zmiňované strategické ...

Kdo táhne firmu ke dnu?

Jaká je v segmentu malých a středních firem souvislost „trojúhelníku“ mezi lidmi, firemní kulturou a výkonností firmy?  

Co vás čeká při spolupráci s námi

Pokusíme se vám přiblížit, jakým způsobem figurujeme ve firmách, které oživujeme, případně jim pomáháme s expanzí. Co můžeme nabídnout majitelům či ředitelům, abychom je přesvědčili o smysluplnosti spolupráce ...

S kým nejčastěji spolupracujeme?

Pro koho jsou naše služby určené – spolupracujeme spíše s menšími lokálními firmami, objednávají si naši konzultaci velké společnosti a korporace nebo máme zkušenost se všemi z nich?   Zkušenost ...

Úroveň českého podnikání dříve a dnes

Moje společnost pomáhá firmám, které procházejí vnitřní krizí nebo chtějí expandovat, ale nevědí, jak na to. Naším prostředkem je hlavně interim marketing. Máme tak široké know-how o prostředí českého ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání V.

... nenechávat kalkulaci cen odhadům a domněnkám. Firmu musíte řídit přes čísla a fakta. ZDOKONALTE SVÉ PLÁNOVÁNÍ Každá firma musí mít zvládnuté plánovací procesy. Skoro všechny firmy věnují příliš mnoho ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání IV.

... radit a "být všude". Většina zaměstnanců potřebuje osobní vedení, chtějí pracovat pro člověka, ne pro administrativní systém. Když odbyt klesá a firma je v ohrožení, má její šéf sedět v kanceláři a dáva ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání III.

... kteří ukáží, že se svým jměním dovedou hospodařit. Abyste vše výše uvedené zvládli, je ideální, pokud si pořídíte dobrého ekonoma, případně účetní, jste-li menší firma. Každá firma má být řízena přes ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání II.

... situací a dilemat, v nichž se velmi těžko orientuje a neví, jaké rozhodnutí přijmout s ohledem na to, aby jeho firma na straně jedné prosperovala a zároveň na straně druhé, aby zohlednil osobní, potažmo ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání I.

... AUTOMATICKÝCH PRACÍ. Pokud jste zároveň majitelem i „ředitelem“ firmy, bez ohledu na velikost vaší firmy, vaše firma nemá šanci růst, prosperovat a být dlouhodobě zisková v situaci, když děláte všechno… ...

Hybnou silou úspěšného byznysu je obchod a marketing

... mohl pokračovat. Proč se nestačím divit? Z jednoho prostého důvodu – ve firmách mi chybí zdravý selský rozum. Co aktivně nenabídnu, těžko prodám. Je mylné vytrvale lpět na tom, že kvalita se prodá sama. ...

Jak rozvíjet byznys aniž byste riskovali zbytečné ztráty?

... firma investovala 10 mil. Kč do reklamní kampaně. Výše rozpočtu teď není důležitá, podstatný je princip – a to princip testování. Chytří pánové tam nahoře (rozuměj top management firmy) vytvořil ve spojení ...

6 otázek na Jiřího Jemelku (o roce 2016)

... Klientům je pak v dané situaci naše firma dlouhodobým obchodním partnerem, který pomáhá strategicky řídit a rozvíjet klientovu firmu. S koncem roku přijde čas bilancování uplynulého roku a předsevzetí ...

PODNIKÁNÍ JE ŘEČ ČÍSEL

... podniku a to bez ohledu na jeho velikost. Existují živnostníci, kteří si dlouhá léta velmi slušně vydělávají a prosperují a to navzdory tomu, že jako firma nerostou ani co do počtu zaměstnanců, ani co ...

O mně

... Dnes, pokud si dovolím menší bilancování, vidím, že se najde v Česku velmi málo firem, které by se takto úzce a úspěšně specializovali na to, co dělá naše firma. Nechlubím se, není čím. Výše uvedené však ...

"Zasvěcení" a zaučení nového pracovníka

... Primárně mi jde o to, aby lidé pochopili, jak se dělá byznys. Aby pochopili, že nejsou zaměstnanci, ale spolupodnikatelé, že bez nich firma neuspěje. A že to není o tom, aby podnikatel uživil čtyřicet ...

Motivace zaměstnanců - která je nejlepší?

... kterým jde pouze a jen o peníze, stejně neudržíte. Osobně ve firmách nechci nájemné žoldáky, které nic než peníze nezajímá. Zajímají mě lidé, kteří hledají smysl ve své práci. A divili byste se, kolik ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů