nove logo2

road

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 51 výsledků.

LEADERSHIP

... výkonu, stanovování cílů a dalším schopnostem podstatným pro efektivní management? Navíc pokud se zúčastníte našeho školení manažerských dovedností, rozhodně společně dostaneme z Vás, Vašich lidí i Vaší ...

Budujte nové a trvalé hodnoty II.

Můj otec založil vydavatelskou společnost Lebhar-Friedman v roce 1925. Jedna z jeho hlavních hodnot v podnikání byla zásada: „Jednej s lidmi tak, jak si přeješ, aby oni jednali s tebou.“ „Nikdy nepodváděj. ...

Budujte nové a trvalé hodnoty

Budete-li na rohu vaší ulice prodávat „párek v rohlíku“, nejspíše moc velkou díru do světa neuděláte – pokud se vůbec uživíte. Chcete-li vybudovat něco trvalého, snažte se vytvořit hodnotu, díky níž ...

Získejte ty správné lidi

Můj dřívější šéf mi dal tuto radu: „Zapomeň na všechny ty marketingové kecy. Obávej a starej se především o to, jaké lidi najímáš. Zaměř se na to, abys dosadil správné lidi na správná místa v tvém týmu… ...

Zmenšete své ego

Je celkem běžné, že necháváme svá ega řídit naše byznys rozhodnutí. Často po mnoha letech zjistíme, že je to právě naše tvrdá práce, inteligence, schopnosti a dovednosti díky kterým náš byznys vzkvétá, ...

Co Tě naučí druzí lidé…?

Zjistil jsem, že pokud člověk s vnímavou pozorností „skenuje“ druhé lidi, velmi často zjistí minimálně v hrubých obrysech, proč daní lidé jsou tam kde jsou a dělají to, co dělají. Proč jsou  buď úspěšní ...

Jak se rodí lídr?

Lidé, kteří vedou dřív či později ostatní, jsou jako včely či mravenci. Nikdy neztrácejí svůj čas – učí se, čtou si, píšou, sebezdokonalují se, tvoří, neustále studují praktické aspekty života. Zkoumají, ...

Naši lidé se navzájem nebojí otevřeného vyjádření názorů

Další z tipů na to, jak díky atmosféře ve firmě dosahovat co nejlepší výsledky, zní takto:  Snažte se vytvořit takovou atmosféru, aby se vaši lidé navzájem nebáli otevřenému vyjádření názorů a porovnání ...

Zapojte do plánování co nejvíce lidí

Pokud chcete, aby se ve vaši firmě dosahovaly co nejlepší výsledky, snažte se o toto: Pozvěte co největší množství zaměstnanců, kteří se společně sejdou a vytvoří, hromadně, plán na další rok. Každý se ...

Zaměstnanci jsou zodpovědní za spokojenost zákazníků

Zaměstnanci jsou plně zodpovědní za spokojenost zákazníků, neboť se s nimi na rozdíl od manažerů setkávají denně. Jedna věc je kvalita produktů či služeb, které Vaše firma nabízí. Ale naprosto zásadní ...

Brainstorming je v módě

Brainstorming. Často používaný pojem... O co se ale vlastně jedná? My v Čechách bychom řekli, že je to vlastně obyčejná debata, při které se přemýšlí, co a jak zlepšit či vyřešit. Takováto debata by měla ...

Odměňujte manažery dle výsledků

Co to znamená v praxi? V praxi to znamená v podstatě to samé, co odměňovat obchodníky... Každý dobrý obchodník je z části (cca. 30-40%) odměňován fixní částkou a ze 60-70% odměňován na základě provize. ...

Definujte lidem pevné body

Co jsou to pevné body? Definujte lidem žádoucí výsledky (produkt), nikoliv metody (činnosti, jak něčeho dosáhnout). Tím vymezíte, co se má udělat a dokdy. Samozřejmě při součastném respektování všech ...

Získávejte důvěru lidí a nehazardujte s ní

Nemáte-li důvěru nebo chybí-li společná představa o žádoucích výsledcích, máte tendenci vést za ruku, neustále kontrolovat a nařizovat. Protože lidem nedůvěřujete, cítíte potřebu je stále kontrolovat. ...

Tajemství úspěchu dle Henryho Forda

Henry Ford řekl, že pokud je nějaké tajemství úspěchu, pak je to schopnost vidět všechno jak ze svého pohledu, tak z pohledu druhého člověka. Vždy buďte maximálně empatickým člověkem. Nedávno jsem jezdil ...

Síla pochvaly

Jednou z hlavních příčin fenomenálních spěchů Andrewa Carnegieho bylo to, že své zaměstnance chválil na veřejnosti i v soukromí. Upřímné ocenění patřilo k tajemstvím úspěchů Johna D. Rockefellera při ...

Schopnost nadchnout lidi

Považujte schopnost nadchnout lidi za jednu ze svých největších předností... Pamatujte, že JEDINĚ OCENĚNÍM A POVZBUZENÍM DOSTANETE Z LIDÍ TO NEJLEPŠÍ, CO V SOBĚ MAJÍ. Na druhé straně nic jiného tak nezabíjí ...

Efektivní porada

PORADA MUSÍ PROBÍHAT VŽDY V PRAVIDELNÝ ČAS, NA PRAVIDELNÉM MÍSTĚ. TO JE ZÁKLADNÍ PŘEDPOKLAD. POKUD JE PORADA DELŠÍ, VŽDY SE NEJPOZDĚJI PO 75TI MINUTÝCH UDĚLÁ PŘESTÁVKA NA 10 MIN. PRŮBĚH PORADY: úvod ...

Buďte v intenzivní komunikaci

Být v intenzivním komunikačním kontaktu s lidmi znamená být uprostřed dění. Denní přímý kontakt (tzn. rozhovor přímý či přes telefon) s klíčovými lidmi je moje povinnost (ať už jsou to moji blízcí v rodině, ...

Pravidlo stability efektivního vedoucího

Jedním z nejdůležitějších pravidel dobrého vedoucího je: nikdy se nevrhat novým strategickým směrem na základě jedné možnosti, bez ohledu na to, jak jedinečná a slibná se zdá. Příležitosti přicházejí a ...

Zpětná vazba

Manažeři by měli minimálně 4x do roka rozdat svým lidem „dotazník zpětné vazby“, aby tam zaměstnanci uvedli své názory na firmu, na svou práci, co se jim líbí, co se jim nelíbí, připomínky, nesouhlasy, ...

Týdenní porady

Týdenní porady sou jedním z nejefektivnějších a nejúčinnějších nástrojů, jak dlouhodobě, malými krůčky, zvyšovat efektivitu a produktivitu práce svých lidí. Porady by měly být zaměřené na prezentování ...

Zaměření na cíl

Každý ve firmě, počínaje šéfem, by měl být zaměřený na cíl (na výsledek práce), ne na činnost. Pokud člověk chce, najde způsob. Pokud nechce, hledá důvod jak něco nepůjde. Přitom energie vydávaná na hledání ...

Základní prací šéfa je starat se o své lidi

To znamená především s nimi intenzivně komunikovat, o tom, co mají hotové, co se jim povedlo, co mají v plánu na dnešek, na tento týden... Dále je oceňovat upřímně, oceňovat je za dosažené výsledky, pozitivně ...

Věnujte lidem loajalitu a důvěru

Nechtějte od lidí loajalitu a důvěru, když jim sami nedáváte loajalitu a důvěru. Ocelový a průmyslový magnát, milionář přelomu 19. a 20. století, Andrea Carnegie, si uvědomoval jednu velkou pravdu a ...

Únava versus vyčerpání

Únava versus vyčerpání. Kdo tvrdě pracuje, bývá na konci dne unavený. To je normální fakt, a neměli bychom sami sebe považovat za roboty, kteří jsou schopni stálého provozu. Na normální, zdravou únavu ...

Očekáváte jiné výsledky, ale děláte stále totéž

Pokud něco nefunguje, je třeba to změnit. Mnoho obchodníků jde znovu a znovu na schůzku, znovu a znovu mají na konci měsíce chabé výsledky, a přesto dělají stále totéž stále stejným způsobem. Jsou jako ...

Neznalost nástrojů pro svou práci

Dělník ví, co pro svou práci použít Dělník ví, co pro svou práci použít a hlavně – jak to použít. Kladivo, lopatu, vrtačku. Jaké jsou Vaše nástroje, pro Vaši práci a pro dosažení jejich cílů? Napište ...

Neužitečnost

Co od Vás očekává zákazník? Pokud myslíte víc na peníze, než na své zákazníky či potenciální klienty, těžko uspějete. Zákazníky máte, i když nejste zrovna prodejcem. Ve firmě je mnoho zákazníků – tzv. ...

Nejčastější příčiny nízké produktivity - část 1

Zkuste si na 3 měsíce denně zaznamenávat na začátku dne své denní priority Mnoho lidí dělá věci naléhavé, které však v konečném důsledku nejsou důležité pro žádoucí výsledky => proto si každý den stanovte ...

Nejčastější příčiny nízké produktivity - část 2

Obchodník, který nemá výsledky, by si měl přečíst několik knih od lidí, kteří výsledky v prodeji mají To neznamená vrátit se do školních lavic, ale být praktik – obchodník, který nemá výsledky, by si ...

Nedostatečná aktivita v nabídkách

Obchod se sám neudělá – je třeba ho aktivně utvářet Mnoho schopných jednotlivců, obchodníků, ale i vnitro-firemních oddělení a firem skončí bez výsledků (nebo s chabými výsledky) jen proto, že nejsou ...

Nedefinovaný cíl práce

Jaký je cíl mé práce? Pracovat bez jasně určeného cíle je jako plout na lodi uprostřed oceánu a nevědět do kterého přístavu. Jako loď nemůže bez kompasu a jasně definovaného cíle doplout do přístavu, ...

Co znamená být úspěšný?

V dnešní době je ve všech pádech skloňováno slovo úspěch. Často si lidé pod tímto pojmem představí bohatství, peníze, postavení, vliv, popularitu. Jenže, při bližším pohledu... Jsou takto "úspěšní" lidé ...

Chybějící smysl, účel práce

Mít silný účel, smysl práce, je jako mít v zásobě stále dostatek benzínu do motoru Většina lidí pracuje pro peníze a to je důvod, proč nakonec nemají dobré výsledky, ale jen průměrné. Proč děláte svou ...

5 P´s

Dostal jsem dobrou radu v americkém námořnictvu, něco, co se nazývá 5 P´s: „Prior planning prevents poor performance.“ (Ve volném překladu: Plánování s předstihem chrání před chabými výsledky.) Ať ...

Všechno nebo nic...

Můj mentor, Gunter Petz, mi jednou řekl: „Poloviční věci je mrhání peněz.“ Pokud jdeš něco dělat, dělej to správně, naplno, se 100%ním závazkem. Leon Dreimann Výkonný ředitel Salton Inc.

Plánuj na dlouhé období, přikazuj na krátké období

Andre Horn, pozdější finanční ředitel Joy Manufacturing Company mi nabídl hodnotnou radu pro integrování akvizice (a tato rada se dá aplikovat na jakýkoliv velký projekt): „Dělej to jako francouzská kavalérie: ...

Lidé udělají, co měříš a kontroluješ

Nejlepší rada, jakou jsem kdy o byznysu dostal, pochází od mého otce, F.J. Drakemana, mezinárodního byznysmena. Řekl mi: „LIDÉ UDĚLAJÍ, CO MĚŘÍŠ A KONTROLUJEŠ.“ To neznamená pouze se soustředit na výroční ...

Nemějte stres z věcí, které nemůžete kontrolovat

V počátcích mé kariéry u Chicago White Sox, kdy jsem pracoval v administrativě, mi pozdější generální ředitel Roland Hemond poradil, abych se nestresoval z toho, co nemůžu kontrolovat a zůstal zaměřený ...

Hodnota asistentů a asistentek

Poté, co jsem odešel do důchodu z New York City policejního oddělení v roce 1985 jako jeden z nejvíce oceněných detektivů, založil jsem bezpečnostní a vyšetřovací společnost. Úspěch mého byznysu je přímo ...

Služte vašemu konečnému "bossu"

Služte vašemu konečnému "bossu" – zákazníkovi. Moji kariéru jsem strávil v energetickém průmyslu, kde znalost a služba vašim zákazníkům je kriticky důležitá. Bylo to v námořnictvu, kde jsem se nicméně ...

Správní lidé budují byznys

Charles W. "Charlie" Coker mi jednou dal radu v podobě těchto moudrých slov: "Firma, kterou řídím, prosperovala po více než 104 let pro zásluhy lidí, kteří zde byli a jsou. Tak dlouhý úspěch nemůže přijít ...

7 principů pro budování úspěšného podniku

Běžte tam, kde není "provoz" (kde je tržní příležitost, mezera na trhu). Nikdy nedosáhnete víc než to, s čím jste ochotni se spokojit. Jediná měna, která má konečné limity, je čas. Takže ho využijte ...

Přijměte, změňte nebo opusťte

Akceptujte, změňte nebo opusťte. Jinými slovy, nesnažte se změnit něco, co změnit nejde. Přijměte to, co je dáno, změňte, co jste schopni změnit, případně to přesuňte na někoho jiného, na někdy jindy. ...

Když nevíte, co dělat, udělejte to nejlepší, co umíte

Během jednoho z mých prvních pracovních úkolů, když mi bylo 22, jsem stál před těžkým rozhodnutím. Zeptal jsem se zakladatele firmy na jeho názor. Odpověděl mi: "To je tvoje práce - zvážit všechny dostupné ...

Odměna za úspěch může přijít až později

Ian Morrison, bývalý prezident Institutu pro budoucnost, mi řekl, že mám dvě volby jako předseda představenstva - buď budu dozorce nebo agent změny. A že ve skutečnosti jediná volba, kterou mám, je být ...

Zůstaňte u toho, čemu rozumíte

Když lidé přecházejí z místa na místo, mají tendenci měnit "pole, aby našli novou příležitost. Myslím si, že to je chyba. I Jižní Africe jsem byl investičním bankéřem pro tři potravinové retaily. Než jsem ...

Pomáhejte druhým růst a riskujte

Jedním z mých hodnotných rádců byl jednatel mezinárodní manažerské konzultační firmy, kterého jsem poznal v čase, kdy mu bylo kolem 65 let... trpěl rozsáhlou rozedmou plic. Já jsem měl 28 a zrovna jsem ...

Pomsta nemá smysl

Jaký je konečný výsledek přístupu "oko za oko", "zub za zub"? Konečným výsledkem přístupu "oko za oko", "zub za zub" je: dva bezzubí, slepí lidé. V konečném důsledku by vždy měly převážit starý dobrý ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů