nove logo2

bez terminu

 

 

kulaty stul  AKTUALITA:  termíny na rok 2019 pro kulatý stůl jsou zveřejněny. 

   Můžete se zaregistrovat. Kapacita pouze pro 12 lidí. 

  TÉMA:  Jak vést firmu a lidi v době nedostatku zaměstnanců?

 

 

linkedin cover2

 

POSTAVÍME VAŠI FIRMU NA NOHY

Naším společným cílem bude zkvalitnit služby Vaší nabídky, dostat firmu do plusových položek a mít u zákazníků dobré jméno. Dvěma slovy - efektivní firma. Vše s ohledem na čas pro rodinu. Co vše pro Vás mohu udělat: služby.

 

Specializuji se na malé a střední firmy, jejichž počet zaměstnanců je v rozmezí 10 - 300 lidí a obrat v rozmezí min. 10mil. Kč – max. 500mil. Kč.

 

Přijde Vám to zajímavé?

Pokud ano, jistě si kladete otázku: MŮŽE BÝT TOTO PORADENSTVÍ PROSPĚŠNÉ I VÁM? DOMLUVTE SI SE MNOU NEZÁVAZNOU, 15 MINUT TRVAJÍCÍ SCHŮZKU (každá další minuta bude Vaše rozhodnutí) NA TEL.Č 603 995 052 NEBO NA jiri.jemelka@btci.cz A ZJISTĚTE VÍC. Na schůzce Vám také předložím konkrétní výsledky z poradenství a služeb, které btci.cz poskytuje klientům.

 

 

BOJÍTE SE RIZIKA? NABÍZÍM VÁM JEDINEČNOU VÝHODU:

  1. „ochutnávka“ poradenství zdarma
  2. měsíční spolupráce, během které si ověříte kvalitu služeb
  3. platba za mé služby probíhá ex-post
  • Domluvte si se mnou schůzku, na které Vám předložím, kterým klientům jsem již pomohl projektem revitalizace zaměřeným na zvýšení tržeb a zefektivnění řízení firmy. Na společném setkání se pobavíme o Vás, o Vaší firmě a o tom, jak mohu být užitečný Vám. Jako odměnu za Váš čas Vám zdarma věnuji několik účinných postupů a opatření, kterými můžete velmi rychle zvýšit tržby ve Vaší firmě.
  • Když začínám projekt s novým klientem, poskytuji mu bezkonkurenční nabídku – buď si v rámci 1. měsíce spolupráce ověří na výsledcích přínos poradenství pro jeho firmu (a teprve tehdy zaplatí za konzultace) nebo se rozhodne nepokračovat ve spolupráci a pak má tento 1. měsíc spolupráce zdarma.
  • Platba „ex-post“ znamená, že klient platí po celou dobu spolupráce zpětně, ne dopředu. Není nijak vázán k platbě za poradenství. Většina konkurenčních firem chce (a-priory) nejdříve zaplatit za své poradenské služby, případně si jasně stanoví částku, která má být po službě zaplacena. Potom teprve poradenství poskytne. Nabízím Vám opačný postup – definujte cíl spolupráce, zhodnoťte výsledky a teprve potom se rozhodněte, zda uhradíte fakturu.
Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 7 výsledků.

Začátek podnikání ...">Začátek podnikání ...

Redakce ipodnikatel.cz pro vás, čtenáře e-magazínu STARTING UP, a pro návštěvníky webu http://www.ipodnikatel.cz/ připravila od září 2016 pravidelný seriál tipů a rad, které se budou zaměřovat na pomoc ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání V.

Ještě naposledy budeme pokračovat v našem tématu „Jak zvyšovat čistý zisk v podnikání“. Tento poslední díl bude „rychlokurzem“ nejrůznějších tipů a přístupů, jak dál a účinně můžete pracovat na své firmě/na ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání IV.

Ještě stále budeme pokračovat v našem tématu „Jak zvyšovat čistý zisk v podnikání“. Tento díl bude „rychlokurzem“ nejrůznějších tipů a přístupů, jak dál a účinně můžete pracovat na své firmě/na svém podnikání ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání III.

Již potřetí se zabýváme tématem „Jak zvyšovat čistý zisk v podnikání“. Probrali jsme základní princip „odbřemenění“ klíčové osoby ve firmě a fakt, proč je důležité se stavět čelem k nepříjemným skutečnostem ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání II.

V minulém díle článku jsme odstartovali několikadílnou sérii tipů, jež se zaměřují na téma „Jak zvyšovat čistý zisk v podnikání“. Probrali jsme základní princip „odbřemenění“ klíčové osoby ve firmě a fakt, ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání I.

V minulých dílech jsme se věnovali několika zásadním tématům souvisejícím s úspěchem vašeho byznysu. V následujících dílech se podíváme na některé praktické způsoby, jak dosahovat toho, co je pro vaše ...

Hybnou silou úspěšného byznysu je obchod a marketing

V minulých dílech jsme se věnovali základním tématům, které bych označil za „fundamentální“ – počínaje tím, zda v podnikateli či živnostníku vůbec dříme podnikatelský duch, přes témata jako jsou strategické ...

Reference

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů