V kategorii Kategorie
Marketingová strategie stojí na počátku
Spousta lidí si myslí, že marketing je jen vyhazování peněz. Ovšem pokud si jej nastavíte správně již od začátku správnou marketingovou strategií, tak zjistíte, ...
V kategorii Kategorie
... efektivitě a propagaci. Pro větší přehlednost jsem články roztřídil do dvou podkategorií:
Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Marketingová komunikace | Marketingový mix
Mít správně nastavenou ...
V kategorii OBCHOD
Dnes bych rád shrnul, co se mi osvědčilo na obchodních schůzkách:
Jsem v klidu, uvnitř klidný. Vychutnávám si pohodlně každý přítomný okamžik na schůzce. V každém okamžiku dbám na to, abych měl vnitřní ...
V kategorii Kurzy
...aneb funkční strategie prodeje a marketingu pro dnešní dobu. PRO PODNIKATELE - JAK ZVÝŠIT TRŽBY O 10% Která firma přežije (nejen) ekonomickou krizi?
Obchod, prodej i marketing je o logice. ...
V kategorii stránka
... 18%. Jednalo se o jeden segment trhu, což v konečném důsledku znamenalo měsíční zvýšení prodeje o 90.000Kč – za rok to dělá 1.080.000Kč navíc!!! Teď nejde o konkrétní částky, které výše uvádím. Představte ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
...
TO JE VAŠE JEDINEČNÁ PRODEJNÍ POZICE NA TRHU. DEFINUJTE TUTO JEDINEČNOU PRODEJNÍ POZICI TAK, ABY PRO VAŠE KLIENTY BYLO NAPROSTO IRACIONÁLNÍ, ABY NAKUPOVAL JINDE NEŽ U VÁS.
Jakým způsobem tuto definici ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Zvyšte počet prodejních kanálů ve Vaší společnosti
Př. č.5 Kombinace prodejních kanálů...
Představte si, že jste rybář, který chytá ryby jedním prutem. Takto dnes funguje mnoho malých a středně velkých ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Při prodeji se inspirujte druhými a nechte si poradit odborníkem na zvyšování tržeb.
Možná se sami sebe ptáte, jak Vám někdo jiný pomůže zvýšit objem prodeje, když se sami podobnou otázkou zabýváte celá ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Zvyšte efektivně prodej ve Vaší firmě
Navýšení počtu nových klientů
Zvýšení objemu nákupů klientů
Zvýšení počtu nákupů klientů za rok
Postupně se zaměříme na min. 10% zvýšení v každé z oblastí ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Jak by se Vám líbilo mít od 1 do 10.000 prodejců, kteří pracují stejně neúnavně, bez ohledu na hodiny, kteří by nikdy nezapomněli na jediný bod prodejní prezentace a dokázali oslovit stovky, tisíce, desetitisíce ...
V kategorii ZVYŠOVÁNÍ ZISKU
... prodeje? Na to odpovídá Ing. Jiří Jemelka, MBA, interim manažer a jednatel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.
Ve kterých oborech obchodníky krize zasáhne nejvíce, pro které je naopak současná situace ...
V kategorii ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ
... obvolávat stávající, bývalé i potenciální zákazníky, bude za nimi jezdit, jednat, jednat a jednat. Klíčem k přežití je obchod. Prodej. Možná bude třeba, aby se firma tak říkajíc „vrátila“ na stromy. Stejně ...
V kategorii LEADERSHIP
... a zejména pak ti, kteří dokážou mimo svou rutinní práci i něco navíc: například přijít se skvělým novým zlepšovákem, ať již to je nová strategie prodeje, zlepšení interních procesů, nebo vylepšené nářadí ...
V kategorii OSOBNÍ ROZVOJ
... emocí. Vysoká EQ je potřebná především u zaměstnanců v oblastech prodeje, zákaznické podpory a rovněž u manažerů a leaderů, v jejichž případě výzkumy naznačují, že je EQ dokonce důležitější než jejich ...
V kategorii MARKETING
... a naplánovanou strategii, která vaši firmu vyvede z krize, zlepší nebo zvýší stávající prodej, revitalizuje a zefektivní jednotlivé procesy, optimalizuje marketingové kanály a udrží nebo získá nové zákazníky. ...
V kategorii ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ
... kontaktů v portfoliu a jak je má smluvně ošetřené. Český podnikatel naproti tomu odpovídá, že nemá žádné přímé kontakty ani smlouvy, protože využívá pro prodej různé webové portály. Myslí si, že mu investor ...
V kategorii Služby
... 4 druhy interim managementu
Změnový interim management
Lze nastavit v případě očekávání zásadní změny v relativně krátkém čase jako je například prodej firmy, řízení restrukturalizací nebo převzetí ...
V kategorii MANAGEMENT
... skupiny lze považovat: změnový, projektový a substituční interim management.
Změnový interim management
Lze nastavit v případě očekávání zásadní změny v relativně krátkém čase jako je například prodej ...
V kategorii Kurzy
termín Momentálně nejsou žádné termíny
krutá efektivita
praktické tipy
příklady z praxe
best practices
Řešíte podnikatelské, manažerské nebo prodejní problémy ...
V kategorii LEADERSHIP
... jsem se setkal s případem, kdy se pracovník nad padesát let, který do té doby pracoval jen u CNC stroje, ujal pozice obchodního zástupce a svému zaměstnavateli zajistil ohromné zakázky. Ač v prodeji nováček, ...
V kategorii Začátek podnikání
... budit poptávku, povzbuzovat nadšení zaměstnanců, zejména prodejního personálu, snižovat náklady vznikající mrháním času, energie, materiálem, efektivně vést podnik a lidi v něm. Obchodní život je progresivní ...
V kategorii Začátek podnikání
... přitom aktivně pracovat na revitalizaci, zefektivňování, než se rozhodnout propouštět, snižovat mzdy, ale žádným zlepšením produktivity neřešit problém dlouhodobě. Často, když prodej upadá a náklady rostou, ...
V kategorii Začátek podnikání
... vysoká míra zadlužení, můžete hned udělat několik kroků. Máte-li na skladě pasivní zboží, je třeba ho odprodat a získat hotovost, kterou můžete dál použít. Prodejte i vlastní auto, je-li to potřeba, ale ...
V kategorii Začátek podnikání
... máte k dispozici bez větší námahy kdykoliv. Jde pouze o to velmi usilovně hledat a přemýšlet, co lze u vás v podnikání zlepšit. Jaký jiný způsob oslovení či prodeje vašich výrobků či služeb vyzkoušet? ...
V kategorii Začátek podnikání
... víry!!!
Přemýšlejte nad Carnegiho strategií - zvyšovat produkci a prodej v dobách dobrých a zdokonalovat/zefektivňovat provoz a vykupovat své konkurenty v dobách zlých. V podnikání prožijete tuce ...
V kategorii Začátek podnikání
... podnikání zní: Kdo neprodá, nepřežije. Když se však blíže zaměříme na to, proč určitý typ firem neprodává, pak se nemůžeme divit, že jejich prodejní výsledky jsou tak žalostné. Můj názor je ten, že obchod, ...
V kategorii Začátek podnikání
... úspěšnou“ reklamní kampaň ve zkrácené podobě, takový minivzorek, a měla si vyhodnotit výsledek. Šly prodeje nahoru? Dolů? Zůstávají tržby stejné? Když firma zjistí, že prodeje jdou dolů, něco je špatně… ...
V kategorii Začátek podnikání
... dne atd. A pro všechny to může být například to, o kolik se zvýšil objem prodeje či počet jednotlivých zákazníků, kteří si něco koupili a za kolik, když jste uspořádali nějakou akci. Stejně tak si můžete ...
V kategorii Začátek podnikání
... malých či středních podnikatelů. Něco, co je však dle mého názoru základem podnikatelských dovedností. O co se jedná? O prosté selské počty a o zmistrování prodeje a obchodu. První, selské počty, se týkají ...
V kategorii ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ
... prodeje, nastavení marketingu a PR), celkový chaos v řízení firmy (špatná organizace práce a procesů, nenastavené kontrolní mechanismy typu KPI´s, reporting, systém porad), špatné hospodaření s firemními ...
V kategorii OBCHOD
... příliš prodeje, málo správy, příliš řízení, málo vedení, přílišné soustředění na věci, malé soustředění se na oddanost, příliš hodnot 21. století, málo hodnot 18. století, příliš „úspěchu“, málo charakteru. ...
V kategorii OBCHOD
... Jiří Jemelka, jehož rukama prošlo už více než 500 obchodníků a který je autorem knihy Prodej – dřina nebo hra.
Je podle Vás finanční motivace ta nejúčinnější forma, jak nadchnout obchodníky do práce? ...
V kategorii OBCHOD
... obchodů. Zajímavé bylo, že cíl byl vždy stejný. Ano, cíl byl stejný. Ale účel byl pokaždé jiný! V únoru jsem se držel účelu pomáhat lidem, pomáhat jim prostřednictvím prodeje našich služeb. Což v praxi ...
V kategorii VÍRA VE SVĚTĚ
... něho víceméně povinnost být s Bohem, pokud se mu Bůh ukáže věrným. Předsevzetí je v mnoha ohledech typické také pro dnešního podnikatele. Cílevědomost, odhodlání, definitivnost: „Prodej mi dnes své prvorozenství!“ ...
V kategorii OBCHOD
... obchod. Byl jsem šťastný. Teď už můžu říct: „Jo, vím, co mi přináší úspěch a pocit vnitřního naplnění.“ Není to snaha prodávat, mít objednávky, uzavírat smlouvy, plnit stanovené prodejní cíle. Není to ...
V kategorii OBCHOD
... na své prodejní statistiky a řekl si, že v květnu to budu „práskat“ neboli budu nosit jednu smlouvu za druhou. Stanovil jsem si velký cíl a pustil se „do toho“. Celý květen podle toho vypadal. Na termíny ...
V kategorii OBCHOD
... se klienta „vytáhnout“ do dobré nálady. Prodej může být opravdu krásná hra, když se umí dělat. A já to chci umět a chci se učit dál a dál. S každým novým poznatkem vidím, že mám větší radost z práce. ...
V kategorii OBCHOD
... podíval na konci února na své výsledky, předčil jsem prodejní cíl i veškerá očekávání. Myslel jsem si, že teď už to bude snadné pořád. Říkal jsem si, že v březnu budu pokračovat ve stejném duchu, totiž ...
V kategorii OBCHOD
... klient. Pak, když nastane moment přiznání, „aha-efekt“, pokračuji v otázkách dál a snažím se klienta „vytáhnout“ do dobré nálady. Prodej může být opravdu krásná hra, když se to umí. A já ho chci umět a ...
V kategorii VÍRA VE SVĚTĚ
... okud by jejich představitelé dokázali dobře prodat hodnotu (kvalitu) svého zboží a služeb. Tedy pokud by svou prodejní strategii založili na teorii subjektivní hodnoty a nikoliv na teorii hodnoty práce, ...
V kategorii OBCHOD
... a zjistil, kde přesně najdu jeho firmu. Pan R. byl překvapený, protože vůbec nevěděl, že spolu nějakou schůzku máme. Nakonec ho napadlo, že se asi jedná o jeho tátu, se kterým domluvila schůzku prodejní ...
V kategorii OBCHOD
... jak dál a co klientovi říct. Zůstal jsem ticho a díval jsem se mu klidně do očí.
Rozpovídal se z ničeho nic o tom, že to s prodejem není ono. Zavětřil jsem příležitost. To bylo pro mne vhodné téma. ...
V kategorii Kurzy
Školení pro obchodníky. Školení pro prodejce. Školení pro manažery. Školení obchodních dovedností, školení prodejních dovedností.
Pouze vytrvalá snaha má význam. Anthony Robbins
Máme zkušenosti ...
V kategorii OBCHOD
Dnes jsem na schůzce s panem K. již v úvodu udělal jednu velkou chybu. Řekl jsem mu hned na začátku našeho jednání cenu za jeden den vnitrofiremního tréninku pro tým jeho prodejců. Cena je dost vysoká ...
V kategorii OBCHOD
... pomoci umíme. Otázka je, zda vy chcete investovat čas, energii a peníze do zlepšení výsledků prodeje.“ Pokud byl do té doby bez zjevného zájmu o naše služby, po těchto slovech jsem v jeho očích jiskru ...
V kategorii OBCHOD
Navazuji opět na minulý článek…
Pak jsem celý rozhovor klientovi shrnul. „Vypíchl“ jsem podstatné věci o prodejcích, o marketingu v jeho firmě, o kolegyni, která se necítí jistá, když přednáší. Zeptal ...
V kategorii OBCHOD
Když jsme se zákazníkem projednali reference (viz. předchozí článek), přešel jsem ke druhé záležitosti: „Když jsem tady byl poprvé, zmínil jste se, že máte prodejce, kteří by potřebovali trochu „nakopnout“, ...
V kategorii Služby
Manažerské a marketingové poradenství Jiřího Jemelky - business strategie růstu ...veškeré riziko na mne, veškeré výhody pro Vás
Bylo by pro Vás zajímavé zvýšit prodej ve Vaši firmě, zvýšit tržby? ...
V kategorii Služby
Nabízíme nejen školení a koučink obchodníků, školení obchodních dovedností, koučink obchodních zástupců a prodejní dovedností
Naše společnost má bohaté a praktické zkušenosti se školením a koučinkem ...
V kategorii Služby
Manažerské a marketingové poradenství Jiřího Jemelky - business strategie růstu
...veškeré riziko na mne, veškeré výhody pro vás
Bylo by pro Vás zajímavé zvýšit prodej ve Vaši firmě, zvýšit tržby? ...
V kategorii MANAGEMENT
Razím zásadu: každý den se nauč něčemu novému. Kladu velký důraz na učení, pravidelné vzdělávání a rozvoj pracovníků. Pokud probíhá např. pravidelné měsíční školení obchodních dovedností prodejců, pak ...
V kategorii stránka
Proč se registrovat do našich kurzů?
Přečtěte si, jak hodnotí tréninky samotní účastníci:
„Vyvážené spojení zlepšování osobních kvalit a prodejních dovedností. Dobrá motivace. Smysluplné seřazení ...