nove logo2

bez terminu

 

 

kulaty stul  AKTUALITA:  termíny na rok 2019 pro kulatý stůl jsou zveřejněny. 

   Můžete se zaregistrovat. Kapacita pouze pro 12 lidí. 

  TÉMA:  Jak vést firmu a lidi v době nedostatku zaměstnanců?

 

 

linkedin cover2

 

POSTAVÍME VAŠI FIRMU NA NOHY

Naším společným cílem bude zkvalitnit služby Vaší nabídky, dostat firmu do plusových položek a mít u zákazníků dobré jméno. Dvěma slovy - efektivní firma. Vše s ohledem na čas pro rodinu. Co vše pro Vás mohu udělat: služby.

 

Specializuji se na malé a střední firmy, jejichž počet zaměstnanců je v rozmezí 10 - 300 lidí a obrat v rozmezí min. 10mil. Kč – max. 500mil. Kč.

 

Přijde Vám to zajímavé?

Pokud ano, jistě si kladete otázku: MŮŽE BÝT TOTO PORADENSTVÍ PROSPĚŠNÉ I VÁM? DOMLUVTE SI SE MNOU NEZÁVAZNOU, 15 MINUT TRVAJÍCÍ SCHŮZKU (každá další minuta bude Vaše rozhodnutí) NA TEL.Č 603 995 052 NEBO NA jiri.jemelka@btci.cz A ZJISTĚTE VÍC. Na schůzce Vám také předložím konkrétní výsledky z poradenství a služeb, které btci.cz poskytuje klientům.

 

 

BOJÍTE SE RIZIKA? NABÍZÍM VÁM JEDINEČNOU VÝHODU:

  1. „ochutnávka“ poradenství zdarma
  2. měsíční spolupráce, během které si ověříte kvalitu služeb
  3. platba za mé služby probíhá ex-post
  • Domluvte si se mnou schůzku, na které Vám předložím, kterým klientům jsem již pomohl projektem revitalizace zaměřeným na zvýšení tržeb a zefektivnění řízení firmy. Na společném setkání se pobavíme o Vás, o Vaší firmě a o tom, jak mohu být užitečný Vám. Jako odměnu za Váš čas Vám zdarma věnuji několik účinných postupů a opatření, kterými můžete velmi rychle zvýšit tržby ve Vaší firmě.
  • Když začínám projekt s novým klientem, poskytuji mu bezkonkurenční nabídku – buď si v rámci 1. měsíce spolupráce ověří na výsledcích přínos poradenství pro jeho firmu (a teprve tehdy zaplatí za konzultace) nebo se rozhodne nepokračovat ve spolupráci a pak má tento 1. měsíc spolupráce zdarma.
  • Platba „ex-post“ znamená, že klient platí po celou dobu spolupráce zpětně, ne dopředu. Není nijak vázán k platbě za poradenství. Většina konkurenčních firem chce (a-priory) nejdříve zaplatit za své poradenské služby, případně si jasně stanoví částku, která má být po službě zaplacena. Potom teprve poradenství poskytne. Nabízím Vám opačný postup – definujte cíl spolupráce, zhodnoťte výsledky a teprve potom se rozhodněte, zda uhradíte fakturu.
Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 50 výsledků.

RIZIKO NOMOFOBIE

Čtyři nejčastější procesy, kterými zvyšujete u zaměstnanců riziko nomofobie Nomofobie se dnes běžně označuje za poruchu, která spočívá v závislosti na vlastním mobilním telefonu nebo smartphonu. Objevila ...

JAK DOCÍLIT SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ

... ukáže, že mu na nich záleží – třeba tím, že se bude starat o jejich zdraví. Můžete využít také našich služeb: školení zaměstnanců Dle studie The Science of Happiness z roku 2013 vypracované společností ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 5. díl

Pokračování rozhovoru! Jak pracovat s dnešními „moderními“ obchodníky? Jak z obchodníka dostat skvělý výkon, aby to bylo nakonec užitečné pro něj i pro firmu/manažera? Co byste poradil, co se osvědčilo? ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 4. díl

Pokračování rozhovoru! Setkal jste se s názorem, že obchodníci jsou takové „primadony firmy“, že je potřeba jim hrát na ego a jedním z velkých motivátorů je uznání? Jak se dá s tímto pracovat? PŘEDCHOZÍ ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 3. díl

Pokračování rozhovoru! Dnes se stále častěji setkáváme s novou generací mladých obchodníků, kteří jsou prostě jiní než generace předešlá. Chtějí více volného času, často kombinují práci a volný čas, ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 2. díl

Pokračování rozhovoru! Ve firmách obecně panuje názor, že obchodníci nedělají s takovým nasazením, s jakým by bylo třeba. Je potřeba je kontrolovat a neustále držet pod jistou dávkou stresu? Jak to vidíte ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 1. díl

Pokud motivace financemi, nejrůznějšími bonusy a benefity již nefunguje, můžete to zkusit ještě jinak. Jak, to prozradí podnikatel a hlavní konzultant české poradenské společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o., ...

Budujte nové a trvalé hodnoty II.

Můj otec založil vydavatelskou společnost Lebhar-Friedman v roce 1925. Jedna z jeho hlavních hodnot v podnikání byla zásada: „Jednej s lidmi tak, jak si přeješ, aby oni jednali s tebou.“ „Nikdy nepodváděj. ...

PRODEJNÍ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE V 21. STOLETÍ

...aneb funkční strategie prodeje a marketingu pro dnešní dobu. PRO PODNIKATELE - JAK ZVÝŠIT TRŽBY O 10% Která firma přežije (nejen) ekonomickou krizi?   Obchod, prodej i marketing je o logice. ...

Budujte nové a trvalé hodnoty

Budete-li na rohu vaší ulice prodávat „párek v rohlíku“, nejspíše moc velkou díru do světa neuděláte – pokud se vůbec uživíte. Chcete-li vybudovat něco trvalého, snažte se vytvořit hodnotu, díky níž ...

Získejte ty správné lidi

Můj dřívější šéf mi dal tuto radu: „Zapomeň na všechny ty marketingové kecy. Obávej a starej se především o to, jaké lidi najímáš. Zaměř se na to, abys dosadil správné lidi na správná místa v tvém týmu… ...

Zmenšete své ego

Je celkem běžné, že necháváme svá ega řídit naše byznys rozhodnutí. Často po mnoha letech zjistíme, že je to právě naše tvrdá práce, inteligence, schopnosti a dovednosti díky kterým náš byznys vzkvétá, ...

Také obchodník si vybírá své zákazníky…

Kdysi jsem četl od Anthonyho Robbinse následující dvě myšlenky. Říká: „Náš život se formuje v okamžiku našich rozhodnutí. Rozhodujme se moudře.“ A dále: „Nikdy nepodceňujte sílu okamžiku. Jedním jediným ...

Co Tě naučí druzí lidé…?

Zjistil jsem, že pokud člověk s vnímavou pozorností „skenuje“ druhé lidi, velmi často zjistí minimálně v hrubých obrysech, proč daní lidé jsou tam kde jsou a dělají to, co dělají. Proč jsou  buď úspěšní ...

Jak se rodí lídr?

Lidé, kteří vedou dřív či později ostatní, jsou jako včely či mravenci. Nikdy neztrácejí svůj čas – učí se, čtou si, píšou, sebezdokonalují se, tvoří, neustále studují praktické aspekty života. Zkoumají, ...

Řekni si o reference

         Dneska jsem měl schůzku ve firmě D., jejíž šéf byl na semináři pro manažery. Sešli jsme se už minulý týden bezprostředně po jeho návratu ze semináře. Tehdy jsme probírali jeho představy o naší ...

Jak uvnitř, tak vně – platí stále

Dnes mám jednu úvahu: „Žijeme takový život, jaký si vytváříme - svou aktivní prací, tvořením duševním i fyzickým.“ Vidím to na sobě - zejména v oblasti duševní. Když nežiji v klidu vnitřní život, pak ...

Nechej druhé mluvit, „to je celé“

Dalším potvrzením toho, že jdu dobrým směrem, byl i dnešní den. První schůzka a bum – uzavřená smlouva. Setkal jsem se s velmi příjemným a férovým člověkem, což se mi v poslední době nestávalo. Už od začátku ...

Vnitřní klid, vnitřní klid a vnitřní klid

Zatímco poslední týdny jsem zažíval „divné“ schůzky, minulý týden už to byly zase ty staré dobré obchodní schůzky s velmi příjemnými pocity pro zákazníka i pro mě. Na takovéto schůzky jsem si zvykl – během ...

Tajemství „Pana Obchodníka“

Tajemství „Pana Obchodníka“ = klid, vyrovnanost, touha vyslechnout a pochopit, prozíravě odpovědět, zachovávat si v každé situaci vnitřní rovnováhu... Rád bych se s tebou podělil o zážitky z posledních ...

Když se nedaří, nevzdávej to – nezdary netrvají věčně

Po dlouhé době mám opět radost ze schůzek. Buduji porozumění a uzavírám obchody, což se mi předešlý měsíc vůbec nedařilo. Poslední týdny jsem měl schůzky, na kterých jsem se necítil dobře. Po termínech ...

Vše, co potřebuješ k obchodu

Poslední dva týdny jsem se věnoval jiné práci než obchodování. Povinnostem ve škole a na interním semináři pro jednoho z klientů. Dnes jsem šel na schůzku s paní, která čerstvě absolvovala náš seminář ...

Obchodem chci získat přítele, ne jen zákazníka

Nevyvíjej na zákazníka přílišný nátlak Naše setkání bylo jedním velkým „spojením“, harmonickým rozhovorem. Poté, co jsme vyřídili všechny formality ohledně jeho účasti na semináři, jsem panu Š. položil ...

Nevyvíjej na zákazníka přílišný nátlak

Seděl jsem v jeho kanceláři a živě jsem si představoval, jak zavádí klíčové manažerské nástroje (postupy, techniky, organizaci) z našeho semináře ve své firmě. Shrnul jsem, co vše ho zajímá a zeptal jsem ...

Obchoduj srdcem

V úvodu schůzky, kdy jsem hovořil o naší firmě, jsem se vyvaroval slov, která běžně používám. Jak jsem tam tak seděl a říkal úvod, zaléval mě hluboký klid. Jako by slova šla od srdce, ne z mysli. Poprvé ...

Chceš uzavřít obchod?

Dneska jsem uzavřel další smlouvu. Jsem vděčný nejen za nového klienta a uzavřenou smlouvu, ale hlavně za způsob, jakým probíhala celá schůzka. Schůzka, na jejímž konci byla třešnička na dortu – dohodnutý ...

Po uzavření obchodu se s klientem dál bav o životě

Na závěr jsem se zákazníka zeptal, zda by byl tak hodný a provedl mě po své prodejně. Má zverimex. Ukázal mi spoustu zvířátek. Hady, škorpióna, rybičky, křečky. Popovídali jsme si o tom, jak se dostal ...

Nikdy neházej flintu do žita

Jel jsem na další schůzku. Jelikož jsme se s panem P. domluvili na tom, abych ještě schůzku předem potvrdil, zavolal jsem mu a řekl, že se teda stavím. Byl jsem překvapený, když mi odpověděl, že je zbytečné, ...

Základní přesvědčovací nástroje obchodníka

Mezi základní přesvědčovací "nástroje" obchodníka patří: vnitřní jistota obchodníka, fyziologie těla, tonalita hlasu – a teprve pak následují co do přesvědčivosti slova a jejich význam. Zákazník pozná ...

Obchodník s lidskou tváří

Po zkušenosti z několika minulých schůzek, kdy jsem doplatil na to, že jsem mluvil pouze s jedním společníkem a druhý sledoval náš rozhovor v té samé místnosti z povzdálí a mohl se cítit odstrčený, jsem ...

Spustíš? Nespustíš?

Přišel jsem do obchodu s rybářskými potřebami. Prodavačka mě zavedla za šéfem. Ten, jakmile mě uviděl, se zeptal, o co jde a vybídl mě: „Tak spusťte“. Sranda. Stává se ti to taky? „Spusťte“. Klienti, se ...

Plná pozornost na zákazníkovi

Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc si této smlouvy cením, protože jsem dokázal po celou dobu schůzky udržet pozornost na klientovi a měl jsem o něho po celou dobu ...

Rozhodnost, jeden z hlavních klíčů k úspěchu

Dneska ráno jsem jel s klidnou myslí ke klientovi, který byl u naší firmy na přednášce pro manažery. Vybavuji si, jako by to bylo teď, že v momentě, kdy jsem vystupoval z auta, jsem si řekl: „Tak tady ...

Význam obchodu – vytvářet hodnoty pro druhé

Teď si zpětně uvědomuji, že v takové situaci mi úplně unikl význam obchodu – být užitečný druhým. Přinášet druhým hodnotu. Sloužit. Myslet na druhé a ne na sebe. Tyhle myšlenky ohledně jistoty další přihlášky ...

Bez sebedůležitosti

Dneska jsem uzavřel dvě smlouvy. „Tentokrát sám“, pomyslel jsem si večer s úsměvem, maje při tom na mysli včerejší schůzku. Už včera po uzavření interního tréninku s konzultací ve firmě v Opavě jsem měl ...

Do třetice všeho dobrého i zlého – pokora

Po této schůzce jsem šel na další obchodní jednání k novému klientovi. Věřil jsem si, především díky předchozí zkušenosti v Opavě. Schůzka byla příjemná, zjistil jsem potřeby klienta, vzbudil jsem v něm ...

Reference

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů